Rabu, November 14, 2012


Pergh!!! Kesian beb. Kalau korang berada dalam kedudukan Si Ostad Khalwat ni pun, korang akan terasa diri macam dihina. Macam anjing dah dibuatnya.

Ibarat habis madu, sepah dibuang merata - rata. Macam tu la lebih kurang nasib yang menimpa Si Ostad Khalwat ni. Dia memang tak laku lansung.

Kalau dulu, nama dia diangkat dan dijulang oleh puak - puak Pakatan Kelirukan Rakyat tu. Tapi sekarang, nama dia lansung tak kedengaran.

Bermula dengan kes khalwat dia dengan isteri orang yang berlaku di Kuantan tak berapa lama dulu. Nama dia dah jadi 'Black Listed'.

Mula - mula, jawatan dia dalam Rejim Pakatan Selangor tu digugurkan dengan alasan diorang bagi dia 'Cuti Rehat' untuk selesaikan masalah tersebut.

Tapi dengar kata sampai hari ni, masih tak habis lagi dia bercuti. Lama betul la Si Ostad Khalwat ni kena berehat ye tak. Sampai bila pun, tak tau la pulak.

Lepas tu, nama dia jugak turut disingkirkan dari senarai calon untuk menghadapi Pilihan Raya Umum yang akan datang. Tempat dia dah ada pengganti yang lain.

Bukan ke itu membuktikan bahawa karier Politik Si Ostad Khalwat ni dibunuh secara terang - terangan? Ianya dilakukan dengan cara yang cukup tersusun.

Soalnya sekarang, siapa yang mengatur rancangan untuk terus membunuh karier Politik Si Ostad Khalwat ni kalau tidak Si Ketua Penipu tu sendiri.

Benda semacam ni bukan kali pertama dia buat. Tapi dah banyak kali dah sebenarnya. Dulu dia buat pada Si Mat Syabun Komunis tu. Kali ni, dia buat pada pengikut dia sendiri.

Diulangi, Pengikut Dia Sendiri!!! Bukannya orang lain. Bayangkan la kalau orang yang mengikut dia pun boleh dibunuh secara terang - terangan, inikan pulak kita yang tak de kena mengena dengan dia. Lagi la sanggup dia jadikan korban!!!

Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. apa masalahnya...hatta pengikut sendiri pun kalau dah buat salah mengapa nak simpan...nak angkat jadi pemimpin...bukan mcm parti lagi satu tu...dah terang2 rasuah, berkhalwat, berzina, kaki judi, kaki betina, kaki kelab malam...masih disembah2 sebagai pemimpin...kalau dah busuk dan merosakkan parti wajib buang...jgn simpan...berkhidmat untuk rakyat bukan untuk kawan2...

    BalasPadam
  2. Dah kenalah penyamun jual penyangak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping