Isnin, November 26, 2012


Tatkala seluruh umat Islam bersatu hati menentang keganasan Rejim Zionist Israel terhadap rakyat - rakyat Palestine, lain pulak ceritanya di Malaysia.

Walaupun ketetapan telah dibuat, mereka ini dilihat tetap enggan akur dengannya. Sama la macam Rejim Zionist tu jugak. Mereka pun buat tindakan yang sama.

Satu dunia dah bersuara dan mengecam tindakan zalim mereka selama hari ini. Satu dunia dah sepakat dan ketetapan dah dibuat, tapi Rejim Zionist ni tetap juga engkar.

Mereka tetap jugak nak menceroboh dan menganggu Hak Asasi rakyat Palestine sedangkan diorang la yang KONONnya nak memperjuangkan perkara tersebut.

Begitu jugak la dengan puak - puak Kahak Hijau ni. Diorang ni pun lebih kurang sama je dengan rejim - rejim zionist yang zalim dan kejam tu.

Diorang pun engkar dengan ketetapan yang dah dibuat oleh pihak Mahkamah. Kenapa pulak diorang engkar sedangkan diorang jugak yang buat injuksi tu dulu?

Masa diorang buat injuksi tu, mahkamah keluarkan arahan kepada syarikat Lynas untuk menghentikan operasi mereka buat sementara waktu. Lynas akur dengan arahan tersebut.

Malah sepanjang waktu penilaian Jawatankuasa Khas Parlimen, Lynas tetap akur dengan ketetapan dan arahan yang dikeluarkan.

Lebih dari dua tahun, Lynas menghentikan sebarang kerja di kawasan kilang hanya semata - mata nak menghormati ketetapan yang telah dibuat.

Bila mahkamah dah keluarkan keputusan dan mendapati bahawa kilang tu tak mendatangkan bahaya kepada rakyat, kenapa puak - puak Kahak Hijau ni tak boleh terima?

Diorang mendesak agar pengikut - pengikut mereka memilih Kerajaan yang mendengar suara mereka. Habis, suara orang yang bekerja di Lynas tu, tak payah nak dengar?

Suara penduduk - penduduk di Gebeng yang menyokong pembinaan kilang tu tak payah nak dengar? Tak perlu nak diambil peduli lansung?

Kalau nak dibandingkan jumlah orang yang duduk di Gebeng yang menyokong pembinaan kilang tu melebihi puak - puak Kahak Hijau ni berpuluh - puluh kali ganda.

Diorang nak Kerajaan dengar cakap diorang je ke? Cakap orang lain diorang nak letak kat mana? Kat dalam longkang?

Memang sah la puak - puak Kahak Hijau ni sebenarnya lebih teruk dari puak - puak Yahudi Laknatullah tu. Diorang ni memang jenis manusia yang patut dikecam sama macam Rejim Zionist tu jugak. Kerja lain tak de, asyik nak menyusahkan orang je kerjanya!!!

Ps: Korang nak tengok lagi puak - puak Yahudi Zionis berwarna Hijau ni beraksi? Klik Sini dan Sini.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping