Jumaat, November 09, 2012


Pelikkan. Dalam kenyataan Si Nurul Izzah semalam, dia tetap juga mahu mengambil tindakan terhadap akhbar Utusan dan Berita Harian.

Kononnya, dia mendakwa kedua - dua akhbar arus perdana tu telah menyiarkan berita fitnah terhadap diri dia ekoran isu Kebebasan Beragama.

Yang herannya, kenapa dia tak nak ambik tindakan terhadap portal Pro Pembangkang yang mula - mula menyebarkan berita tersebut? Kenapa dia tak tuduh Merosakkini tu sekali?

Dan yang tambah menghairankan, pihak Polis tak jumpa dan tidak dapat mengenal pasti penulis artikel tersebut. Adakah kemungkinan Merosakkini dah buang artikel tu?

Kenapa pulak diorang buang? Adakah sebab diorang takut diheret dan diseret oleh Si Nurul Izzah tu ke mahkamah? Kemana hilangnya integriti mereka sebagai wartawan?

Nampak sangat la yang portal yang suka makan duit Yahudi Laknatullah ni ni jenis yang Penakut. Takut nak tegakkan Kebenaran. Kalau bab menipu, pandai sangat. Tapi tak bertanggungjawab, pandai menda kejadahnya!!!
KUALA LUMPUR - Polis hari ini mengambil keterangan tiga pegawai portal berita pro-pembangkang Malaysiakini berhubung laporan berita berkaitan kenyataan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Nurul Izzah Anwar tentang kebebasan beragama.
   
Ketua Polis Daerah Subang Jaya, ACP Yahaya Ramli berkata ia dilakukan atas perintah Majistret Petaling Jaya dan keterangan diperlukan untuk mengenal pasti penulis artikel itu.
   
"Setakat ini identiti penulis artikel belum diperolehi," katanya ketika dihubungi Bernama.
Ps: Nah!!! Ni pautan kepada artikel yang disebutkan. Korang baca sendiri. Nak translate, boleh pakai Google translate. 


Apa yang pasti, penulis tu bersetuju dengan polisi yang dibuat oleh Nurul Izzah dimana semua orang layak untuk memilih agama mereka sendiri. Termasuk la orang Melayu!!! Itu pun lagi orang nak percaya cakap Si Nurul Izzah tu ke!!! - klik kat sini
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping