Khamis, Disember 27, 2012


Halamak ai!!! Malu beb. Kalau sesiapa lelaki yang ada kat luar sana kena macam ni, dah tentu - tentu tak cukup tanah nak menyorok.

Mana tidaknya. Bila kena cabar dengan perempuan, terus kecut telur dia dibuatnya. Tak berani lansung nak melawan. Siapa yang tak malu beb.

Tak cukup dengan itu. Dia siap guna kawan dia pulak untuk mempertahankan maruah diri dia sendiri. Ini dah masuk kategori golongan BACUL ni.
IPOH 26 Dis. - Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Rapat, Datuk Hamidah Osman meminta Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming menjadi 'anak jantan' dengan tampil memberi keterangan kepada polis berhubung kata-kata berbaur ugutan kepadanya baru-baru ini. 
Hamidah berkata, Kor Ming yang juga ADUN Pantai Remis tidak sepatutnya memperalatkan pemimpin DAP lain untuk membuat laporan polis kononnya dakwaan ugutan itu adalah palsu. 
"Kor Ming yang ugut saya tetapi ADUN Tronoh, V. Sivakumar pula buat laporan polis kata saya buat laporan palsu. Hentikan peralat Sivakumar. Berani buat laporan polis sendiri, baru anak jantan," katanya. 
Hamidah membuat kenyataan tegas itu melalui laman sosial Twitter kepada Kor Ming dan Pengerusi DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham semalam.
Dah la dia tak berani nak sahut cabaran tu, siap buat pulak dakwaan mengatakan yang kononnya dia masih belum dipanggil oleh pihak Polis.
IPOH 26 Dis. - Polis hari ini menafikan dakwaan Setiausaha DAP Perak, Nga Kor Ming yang beliau tidak pernah dihubungi bagi membantu siasatan kes mengeluarkan kata-kata ugutan terhadap Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sungai Rapat, Datuk Hamidah Osman. 
Ketua Polis Daerah Ipoh, Asisten Komisioner Sum Chang Keong berkata, selepas merekodkan keterangan Hamidah, pegawai penyiasat kes tersebut cuba menghubungi ADUN Pantai Remis itu tetapi tidak berjaya. 
"Saya sudah tanya pegawai penyiasat sebab selepas kita rekod kenyataan Hamidah, memang mereka ada cuba hubungi Kor Ming tetapi tidak dapat. Orang boleh cakap apa sahaja," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Menurut Chang Keong, sehingga kini, Kor Ming belum lagi tampil memberikan keterangan berhubung kes tersebut kepada pihak polis.
Nah!!! Sekarang apa cerita? Masih nak kata yang pihak Polis tak buat kerja? Kot kalau dia dah tak de kemaluan, jangan la nak salahkan orang lain pulak.

Kalau dia betul anak jantan, sahut la cabaran tu. Buat apa tunggu - tunggu lagi. Jangan nak salahkan orang lain je taunya. Sendiri bikin, sendiri tanggung la woi. Kalau tidak, baik kerat je dia punya tu bagi anjing makan!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. cilakak punya cina tongsan... lu pi balik tanah besar la, tengok lu jadi apa sana ma...

    BalasPadam
  2. x pyh le kak midah oii nk cabar Nga Kor anak jantan ke x ?? tnya Presiden parti keris tu jantan ke x ?? huhuuu..cakap je berdegang2 depan media...ajak berdebat menikus bawah ketiak bini...haprak punya ameno...bangangg memantul2

    BalasPadam
  3. Kemaluan Nga Kor Chee B_i kulop tak potong!!!

    Wahkahkahkahkahkahkah...........

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping