Berita Pahang

Selasa, Disember 04, 2012



Dibawah adalah lapuran daripada lamanweb www.mole.my yang sekali lagi mengulangi kegiatan kristianisasi yang semakin ketara akhir-akhir ini.

Malangnya ada dikalangan orang Melayu-Tanggang, termasuk yang mengaku pejuang Islam menganggap isu kristianisasi dan pemurtadan sebagai remeh. 

Sambil memperbetulkan serban yang meleret dan menyapu janggut yang sejemput, ada yang sampai buat kenyataan, 
"Putrajaya lebih penting. Dapat undi dan menang PRU 13 lebih penting daripada soal aqidah yang remeh ini!".
Na'uzubillah min zalik!

Maka teman tidak hairan apabila Nor Azman @ Beginda, calon PRU 12 Sarawak mewakili PKR, yang juga saksi Anwar Ibrahim dalam kes liwatnya, terbongkar cerita rupanya dia dah murtad dan keluar daripada Islam (terbongkar semasa kes anaknya membawa sosej babi di Sarawak terdedah dahulu), langsung tidak ada reaksi daripada para parasit dan mereka yang bersekongkol dengan cauvinis berotak kominis ni!

Na'uzubillah min zalik!

Kisah murtad Azman @ Beginda ni teman yang dedahkan dalam Parlimen, mike boleh layari hansard Parlimen untuk keterangan lanjut.

Malah teman lebih tidak hairan bila meletusnya isu cubaan kristianisasi yang disyaki dilakukan oleh Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC), para parasit menjadi orang pertama mempertahankan pihak gereja itu! 

Walaupun terbukti gereja tersebut didirikan tanpa kelulusan! Walaupun terbukti secara rekod dan dokumen ada kegiatan kristianisasi!

Na'uzubillah min zalik!

Malah apabila beberapa orang Melayu yang terlibat mengaku secara terbuka dan divideokan pengakuan mereka mengenai cubaan memurtadkan orang Melayu termasuk mereka sendiri, pendedahan video itu dipandang sepi! 

Malah ada parasit yang mencabar video tersebut, dengan kenyataan "video pendedahan kristianisasi dan pemurtadan ini tidak penting! Yang penting undi! Yang penting menang pilihanraya"! 

Na'uzubillah min zalik!

Hinggakan apabila umat Islam mengadakan perhimunan aman HIMPUN di Stadium Shah Alam untuk menyatakan bantahan dan memperkukuhkan solidariti dan ukhwah umat berdepan dengan gejala murtad dan kristianisasi ini, umat Islam diperlekehkan oleh kaum parasit ini. 

Sedangkan apabila kafir harbi mengadakan rusuhan haram diketuai oleh penentang Islam, kaum parasit bukak kancing tahan dada bermakmumkan kafir harbi ni semata-mata kerana gila kuasa mabuk nak ke Putrajaya. - baca seterusnya...

Ps: Apa boleh buat. Sekarang ni, yang dok mendabik dada kata nak memperjuangkan Agama pun sanggup ketepikan soal akidah.

Tapi malangnya, diorang dok tuduh orang lain Kafir dan Murtad. Dasar manusia tak sedar diri memang payah nak bercakap!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Apa kena mengena ceruta ni dgn mat rempit. Nyusahkan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping