Selasa, Disember 18, 2012


Alamak ai!!! Takkan la diorang baru tau kot. Dah berzaman - zaman dah Parti Angguk Saja tu mengamalkan dasar Khawarij ni. Bagi diorang, orang lain semua tak betul.

Semuanya salah belaka. Yang diorang buat je betul. Yang diorang buat je yang ikut sunnah. Walhal, apa yang diorang buat tu bertentangan dengan Islam.

Sekarang, diorang masih lagi nak mendabik dada kata yang diorang ni pejuang - pejuang Islam. Tapi bila DAPigs 'Batuk' sikit pasal isu salon, terus menggelupor.

DAPigs bangkit pasal isu khalwat, dah terkencing dalam seluar nak cari jalan penyelesaian. Tak cukup tanah dibuatnya bila DAPigs jengelkan mata.

Dan yang paling terbaru, masing - masing kunci mulut, tak nak komen pasal DAPigs tetap tolak perlaksanaan Hukum Hudud dan penubuhan Negara Islam.

Itu pun diorang masih nak mengaku kata diorang nak memperjuangkan Islam? Pun diorang masih nak mendabik dada kata diorang buat semuanya betul?

Sudah la!!! Sedar la diri tu sikit. Jangan asyik sangat hidup dalam angan - angan. Jangan suka sangat nak mendabik dada dan menipu rakyat. 

Penyudahnya nanti, yang malu diri sendiri jugak. Bukannya orang lain!!! Sekarang, berani tak diorang nak mintak maaf? Atau diorang tetap jugak nak berdiam diri dan teruskan dengan cara hidup Khawarij ni? Korang fikir la sendiri!!!
SHAH ALAM – Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang didesak meminta maaf secara terbuka kepada Umno dan seluruh rakyat Malaysia kerana pernah mengeluarkan kenyataan mengkafirkan Umno 31 tahun lalu.


Pengerusi Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya berkata, perbuatan mengkafirkan sesama Islam adalah sama seperti golongan khawarij.



“Maksud amanat tersebut secara langsung dan jelas bahawa Pas menuduh Umno berpaling dari agama Islam.



“Mereka (Pas) menuduh Umno kafir kerana membawa ideologi atau fahaman yang boleh menghancurkan umat Islam, sedangkan ia meleset sama sekali,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.



Beliau berkata demikian ketika mengulas kenyataan bekas ahli Pas, Zainon Ismail bahawa Abdul Hadi mengeluarkan amanat pada 1981 yang mengkafirkan  Umno sehingga ada ahli Pas sehingga kini menganggap orang Umno adalah kafir.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping