Selasa, Disember 25, 2012


Hehehe... Kesian betul tengok puak - puak Pakatan Pembangkang ni ye. Diorang sendiri yang buat kerja pandir, lepas tu diorang nak salahkan orang.

Aksi orang mereng macam ni memang dah menjadi kebiasaan bagi diorang gamaknya. Semuanya taktik nak menipu orang belaka.

Kalau ditempat lain, diorang boleh la main wayang kata ada orang datang serang dan pukul diorang. Walhal, diorang sendiri yang nak langgar halangan yang dibuat.

Bukan langgar macam yang diorang buat kat KLCC hari tu. Kali langgar betul guna kenderaan pacuan 4 roda!!! Tak ke gila punya kerja tu?

Sekarang, heboh diorang buat cerita kononnya ada dikalangan mereka yang ditahan dan diikat tangan pulak. Itu tak lain nak salahkan orang la tu.

Cuba korang tengok betul - betul gambar kat atas tu. Ada gaya ke orang kena tahan? Setakat tangan berikat kat depan, semua orang pun boleh buat.

Biasanya, kalau orang kena tahan ni, tak bersih macam ni. Ni tidak. Baju pun ok lagi, kaki tak kena ikta. Lepas tu, siap ada selipar pulak kata sebelah. Macam dia saja duduk kat situ.

Yang herannya, kenapa pulak orang yang berkenaan tak buat laporan Polis terhadap mereka yang menyerang dia? Kenapa dia biarkan kes tu begitu sahaja?

Kan nampak sangat tak logiknya tu? Melainkan geng - geng dia sendiri yang ikat tangan dia dan letak dia kat bawah pondok tu. Kalau ikutkan marah, tak mungkin dia boleh duduk je.

Dah tentu - tentu dia siap kena 'gasak' dek orang ramai baru boleh kena ikat sampai macam tu gayanya. Tak gitu? Ke dia tak mampu nak melawan balik?

Takkan la dia yang ada badan sikit punya besar macam tu pun boleh kena ikat bodoh je kot. Tak logik lansung!!! Nampak sangat dah menipunya.

Kalau betul la dia kena tahan macam tu gayanya, pergi la buat report Polis. Takkan nak dibiarkan kes tu berlalu macam tu je. Kalau nak menipu pun, agak - agak la woi! Jangan la ludah sendiri pun diorang nak jilat jugak!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. dah boss dia suru dia belakun macam tu dia pun ikutlah kan dia pun dari parti politik yang bodoh dan suka sangat bab berlakun ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping