Selasa, Disember 04, 2012


Apa ke bongok sangat puak - puak Parti Angguk Saja ni ye. Dah macam orang tak pergi sekolah pun ada jugak. Benda macam itu pun boleh buat diorang tak sampai klimaks?

Tak cukup lagi ke diorang ni nak menghasut rakyat supaya tidak taat kepada pemimpin? Tak cukup lagi ke diorang racun pemikiran rakyat agar melanggar undang - undang?

Sekarang ni, nak ucap terima kasih pada seorang guru pun dah jadi satu polemik dan bahan modal untuk diorang berpolitik? Apa terdesak sangat ke diorang ni?

Hanya semata - mata Datuk Seri Najib mengucapkan terima kasih kepada Tun Dr. Mahathir menjadikan puak - puak Parti Angguk Saja ni meroyan tak tentu arah.

Apa yang membuatkan diorang panas punggung sangat dengan ucapan tersebut? Adakah sebab diorang sendiri tak pernah menghargai jasa guru - guru mereka?

Memang betul apa. Tun Dr. Mahathir tu merupakan seorang guru, seorang mentor yang banyak berjasa kepada Datuk Seri Najib dan seluruh rakyat Malaysia.

Tun memang wajar dapat pengiktirafan sedemikian atas segala jasa yang telah dibuat untuk Negara. Beliau memang seorang Negarawan Ulung.

Takkan ucapan terima kasih itu pun dah boleh dianggap sebagai satu dosa besar kot. Agak -agak la wei!!! Jangan la jadi bahlol sangat.

Korang bayangkan. Dengan ucapan terima kasih itu sahaja dah mampu mengentarkan jiwa puak - puak Parti Angguk Saja ni. Itu tandanya Datuk Seri Najib ikhlas.

Tak macam diorang. Jangan kata nak ucap terima kasih, nak mintak maaf atas kesalahan mereka menipu dan membohong rakyat pun tak mampu diorang nak buat.

Kalau nak tunggu diorang mohon maaf atas segala kesilapan yang diorang dah buat tu, jangan harap la. Mati hidup semula seribu kali pun belum tentu diorang buat. Jadi, tak payah la diorang nak meroyan benda yang bukan - bukan!!!
KUALA LUMPUR: Taktik meminta maaf adalah taktik baru Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak yang masih merayu supaya rakyat sekali lagi memilih BN di dalam PRU13 nanti.

“Kalau dulu Tun Mahathir menangis untuk menarik simpati. Apakah tidak cukup 55 tahun rakyat beri amanah kepada Umno BN?” tanya AJK PAS Pusat, Idris Ahmad dalam satu kenyataan.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. POK NIK ni marah orang taat kpd pemimpin,maka ngapa x suruh ahli pas x taat kpd POKNIKKK

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping