Berita Pahang

Khamis, Januari 31, 2013


Ah pelik. Macam mana pulak mamat yang kantoi SRP ni boleh tau membaca ek? Dia belajar kat mana? Masa dia ambik peperiksaan kat tadika PASTI ke?

Dalam kenyataan semalam, Si Mahfuz Bean ni kata dia dapat surat berhubung dengan satu isu berkaitan dengan MyKAD dan MyKID di Sabah.

Katanya, perkara tersebut dimaklumkan kepada dia melalui sepucuk surat yang dikirimkan sebelum ini. Berikut kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mahfuz Bean tu.
...Mendedahkan demikian, Naib Presiden PAS, Datuk Mahfuz Omar berkata, perkara itu dimaklumkan kepada beliau menerusi surat yang diterimanya melalui pos.
Katanya, timbul keraguan kerana arahan JPN kepada semua Pengarah Bahagian, Negeri dan Ketua Pejabat JPN itu dikeluarkan secara tergesa-gesa...
Hah! Agaknya siapa la orang yang hantar surat tu kepada Si Mahfuz Bean ni ek? Dan kenapa pulak orang tu hantar kepada dia sedangkan ramai lagi orang lain?

Mungkin orang tu tak tau kot yang Si Mahfuz Bean ni tak reti nak baca surat tu. Jadi, sebab itulah Si Mahfuz Bean ni main hentam je ikut suka hati dia.

Jabatan Pendaftaran Negara melalui laman twitter mereka mendedahkan bahawa surat yang dijadikan bahan 'bukti' oleh Si Mahfuz Bean tu adalah surat palsu.


Heh! Tak heran beb kalau JPN nak cakap macam tu sebab kita pun dah kenal sangat dengan Si Mahfuz Bean ni. Bukan la nak kata Si Mahfuz Bean tu menipu.

Tapi cukup la kita kata yang Si Mahfuz Bean tu tak reti membaca. Kalau nak kata yang dia tu bodoh, nanti pencacai Pakatan tu marah pulak.

Lepas ni SH nak tulis surat jugak lah dan hantar kepada Si Mahfuz Bean tu. Isinya pendek je, tak payah tulis panjang - panjang. Cukup setakat tulis; "Sudah la Mahfuz!!! Si Anuwar tu Peliwat!!!" SH yakin, mesti Si Mahfuz Bean tu percaya bulat - bulat!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Sampai hati admin cakap macam tu kat Mahfusss ni . Teringat ceta dulu2 kat Bayan lepas he heee.

    BalasPadam
  2. JPN Malaysia, tolong ambil tindakan yang sewajarnya. Bukan hanya war-warkan melalui twitter sahaja....!!!!!!!!!

    BalasPadam
  3. Apasal muka dia mcm takde seri langsung..itam..minta dia lihat sekejap cermin tu..rasanya dia tak prasan tu..

    BalasPadam
  4. Anon 1.08ptg : sblm isu surat ini diloyakn oleh pihak tidak ber'wajib'... ianya telah terlebih dahulu dimaklumkn adalh surat palsu...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping