Berita Pahang

Isnin, Januari 28, 2013


Dibawah ni disiarkan komen terkini dari Ustaz Nasharuddin Mat Isa berikutan isu pemecatan dia dari jawatan sebagai ahli Majlis Syura PAS:
"Terima kasih semua rakan rakan saya.Saya menerima ratusan sms,email dan panggilan talipon.


Sehingga disaat saya hantar sms ini saya masih belum menerima sebarang surat menyatakan perlucutan jawatan tersebut.

Walau apa pun,perjuangan untuk mendaulatkan Islam mesti diteruskan, berjawatan atau tidak. 

Jawatan tersebut adalah lantikan Parti, bukan pilihan saya, jika Parti ambil kembali jawatan itu, itu adalah hak Parti. 

Cuma setakat ini saya hanya tahu tentang pemecatan tersebut melalui media dan tidak melalui saluran rasmi Parti.

Berorganisasi hanya lah wadah tetapi berpegang pada prinsip adalah satu tuntutan. 

Saya akan terus berikan sumbangan terbaik kepada mana mana pihak yang ingin mendaulatkan Islam.." - seterusnya...
Sesungguhnya, perjuangan menegakkan Islam perlu istiqomah. Bukannya untuk memenuhi tuntutan Politik demi meraih undi semata - mata!!! Kalau setakat nak dapat undi dari kalangan DAPigs, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Jihad paling besar adalah menentang nafsu sendiri agar dapat memperbaiki kesalahan diri. Selalu bersangka baik. 'o.f'

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping