Sabtu, Januari 12, 2013

Gambar dari MyMassa
Mungkin itu je la alasan yang mampu puak - puak Pakatan Haramjadah tu bagi bila diorang nak menjawab pasal isu kiblat ni. Kalau nak jelaskan panjang - panjang takut kantoi pulak.

Walaupun nampak jelas, terang dan nyata bahawa diorang ni berada dalam kekalutan bila tiada pemimpin, tapi waima nak mengaku salah, jangan harap la!!!

Dah tentu - tentu diorang akan cari salah orang lain untuk menutup kesalahan diri diorang sendiri. Tak jumpa orang, kompas pun jadi la!!!

Tapi, kalau diorang bagi jawapan macam tu tahan lagi beb. Jangan pulak nanti pemimpin Parti Angguk Saja tu keluarkan fatwa baru kata semua tu halal sudah la!!!

Lagi pun, kita bukan tak kenal dengan sikap puak - puak Pakatan Pembangkang tu. Diorang bagi jawapan pun bukannya pikir pakai Kepala Otak. Tapi asyik guna Kepala Lutut. Itu pasal la diorang buat kerja yang bukan - bukan macam ni!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. sembahyang 3 imam tu..

    BalasPadam
  2. sembahyang 3 imam tu..

    BalasPadam
  3. Allah telah tunjuk terang dan nyata kepada kita supaya kita berfikir. Inilah puak puak sesat dan menyesatkan kerana riaknya sehingga kiblat pun tak dapat nak cari. Mereka ini hidup dalam keresahaan dan tidak mendapat Rahmat. Kesenangan hidup dan lempahan rezeki masih lagi tidak berterimakasih. Dalam diri mereka ini ada sifat tamak, dengki, riak serta sombong. Jauhi lah kita dari hasutan mereka ini.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping