Jumaat, Februari 01, 2013


Ai! Diam dah ke Si Mahfuz Bean tu? Dia tak nak pula tuduh kata pihak Jabatan Pendaftaran Negara sengaja nak fitnah dia? Tak nak pulak dia ambik tindakan?

Kalau sebelum ni, bukan main yakin lagi dia dengan surat yang dia dapat melalui pos tu. Beria - ia sangat dia nak meyakinkan rakyat dengan dakwaan dia tu.

Kalau bercerita tu, macam la surat tu surat yang benar. Surat yang disahkan oleh JPN. Puas dia nak meyakinkan orang berkaitan dengan surat tu.

Habis semua media - media Pakatan Pembangkang dan blogger pencacai Pakatan tu pusing cerita yang Si Mahfuz Bean tu bawak. Canang habis dalam laman Facebook.

Sekarang kenapa senyap? Kenapa dia hanya mendiamkan diri bila Ketua Pengarah JPN buat laporan Polis terhadap dia? Dah tak de apa nak pusing ke?

Itulah. Orang dah pesan. Jangan nak memandai - mandai buat kerja yang kita sendiri tak tau hujung pangkal. Ini tidak. Nak jugak tunjuk pandai.

Dah tak pasal - pasal je dia membodohkan diri dia sendiri dalam isu ni. Orang tau la dia tak lulus SRP, tapi tak payah la tayang kat orang jugak ke?

Isu pasal RCI tu masih lagi tak habis, jangan la saja - saja pulak dia nak mensensasikan cerita tu dengan dakwaan yang bukan - bukan. Orang dah pilih jadi wakil rakyat tu, buat la kerja untuk orang dikawasan. Jangan la buat kerja yang bukan - bukan pulak!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping