Khamis, Februari 07, 2013

Patut la dia senyum sekarang pun dah lain macam... 
Hah! Siapa pulak kekasih gelap Si Ostazah Pening ni? Dia dah ada skandal baru ke? Siapa pulak gerangannya? Adakah dia dari kalangan pemimpin PAS?

Tidak!!! Jangan salah sangka beb. Si Ostazah Pening tu takkan pilih pemimpin Parti Angguk Saja tu untuk jadi kekasih dia. Yang dia pilih tetap jugak orang yang seangkatan dengan dia.

Mungkin sebab Si Ostazah Pening ni dah tau perangai 'buas' pemimpin - pemimpin PAS macam Si Mat Syabun tu kot. Mana la tau, kot dia pun naik fobia dibuatnya.

Soalnya sekarang, siapa dia mamat yang dijemput berceramah dengan dia tu sampai ianya mendapat perhatian Si Nizar Lilin tu? Atau adakah ini hanya propaganda Si Nizar tu saja? Apa - apa pun, kita tunggu nanti. Tengok, ada tak pihak yang nak mengaku ye...

Kulaan Niring - Gua baru dapat print screen yang dihantar oleh sahabat gua pasal tweet bekas MB Perak yang gile kuasa kat Abby.

Dalam tweetnya bekas MB Perak yang giler kuasa ni memuji bekas pelakon yang giler glamour nie pasal sorang bekas Ketua Pemuda UMNO kecewa naik ke pentas bersama pelakon giler glamour ni pasal apa dia meninggalkan UMNO sewaktu pelakon giler glamour nie berceramah kat Kg. Jong Perak.

Persoalan gua adalah, siapakah gerangan bekas Ketua Pemuda UMNO kecewa seperti yang dimaksudkan bekas MB giler kuasa tu maksudkan. Jika pembaca ada jawapannya boleh ler kongsikan dengan gua.

Kalo korang tau apa yang bekas Ketua Pemuda UMNO kecewa tu cakap kenapa dia meninggalkan UMNO, boleh kita kongsi maklumat nie. Gua rasa mamat bekas Ketua Pemuda kecewa dia tak dapat projek kot. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping