Sabtu, Februari 02, 2013

Gambar Hiasan 
Hah! Ni apa kes pulak ni? Kenapa pulak kereta penyunting berita pulak yang jadi sasaran? Apa yang penyunting berita tu dah buat?

Gamaknya, kerja sapa la ni ye? Takkan la puak - puak pencacai Pakatan tu nak kata kerja UMNO jugak semua ni kan. Mana la tau.

Kalau kena kat diorang, memang itu la tuduhannya. Macam la kita tak biasa dengar ye tak. Bagi diorang, semua benda dalam Malaysia ni semua salah UMNO. Yang diorang tu, macam la maksum sangat!!!
KUALA LUMPUR - Kereta milik penyunting berita di meja Bahasa Inggeris Pertubuhan Berita Nasional Malaysia (Bernama) L. Jaiarajo, 54, yang diletak berhampiran rumahnya di Taman Desa di sini disimbah cat hitam dan merah, semalam.

   
Cermin depan kereta jenis Kia Spectra itu turut dipecah dan sebuah lagi kereta jirannya yang diletak di lokasi sama turut disimbah cat, dalam kejadian awal pagi itu.
   
Jaiarajo berkata bagaimanapun, tiada barangan dalam keretanya dilarikan.
   
"Saya hanya menyedari kereta dipecah dan disimbah cat pukul 7.30 pagi semalam. Malam sebelum kejadian itu, isteri saya lihat kereta kami berada dalam keadaan baik sahaja.
   
"Ini adalah kali pertama berlaku sejak saya tinggal di sini 21 tahun yang lalu. Saya tak tahu apa motif kejadian. Saya dan keluarga tidak pernah berdendam dengan sesiapa," katanya sambil menambah kejadian dipercayai berlaku akibat perbuatan vandalisme. - seterusnya...
Categories:

1 ulasan:

  1. Ini tentu kerja puak2 UMNO nih... puak2 PR kan ahlul Syorga, mana boleh buat camni.. yang samseng nya UMNO la....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping