Sabtu, Februari 09, 2013


Fuh!!! Siapa sangka ye tak. SI Mak Lampir ni rupanya ada kuasa yang lebih besar dari Si Faekah Muka Berminyak tu rupanya. Dia ada kuasa nak arahkan MB.

Pergh!!! Kira besar betul la kuasa dia tu ye. Setaraf dengan DYMM Tuanku Sultan. Malah lebih dari itu. Arahan Si Mak Lampir ni WAJIB dipenuhi.

Hah! Jangan pandang Si Mak Lampir ni tak de mata wo. Rupa dia je yang nampak macam lekeh, tapi kuasa dia besar wo. Tak de orang boleh lawan.

Tapi, itu hanya wayang Si Mak Lampir ni je. Kita pun tahu peel puak - puak Pakatan Pembangkang. Diorang selama hari ni cukup malas nak buat kerja.

Tapi, sebab sekarang ni dah dekat sangat dah nak Pilihan Raya, tu pasal la dia pun buat - buat sibuk. Nak tunjuk la kononnya dia ni nak memperjuangkan rakyat.

Walhal, semua tu setakat nak mengaburi mata rakyat. Setakat nak memancing undi. Tu pasal la dia nak tunjuk yang dia kuat. Nak tunjuk la yang kononnya dia berpengaruh.

Kalau tidak, kenapa pulak selama hari ini dia tak de pulak bising - bising pada Si Khalid Gagap dan mengarahkan dia untuk selesaikan masalah isu air tu?

Baru sekarang pulak dia nak buat - buat sibuk apa pasal? Kan nampak sangat yang dia setakat nak main wayang je tu? Sebab nak pancing undi demi kepentingan diri sendiri. Bukannya sebab dia nak bantu rakyat sangat pun!!!
SHAH ALAM: Ketua Wanita PKR, Zuraida Kamarudin hari ini mengesahkan Biro Politik parti itu “meminta” Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim mengambil langkah-langkah tertentu bagi memastikan kemelut air di Selangor tidak berpanjangan.
Zuraida berkata tidak ada pihak harus mempertikaikan hak Biro Politik parti itu untuk campur tangan dalam sesuatu isu yang melibatkan kepentingannya.
"Biro Politik adalah badan tertinggi dalam parti yang memberikan halatuju kepada kerajaan yang kita memerintah, jadi itu tidak perlu dipertikaikan. Memang hak biro politik untuk memberi nasihat dan untuk membuat yang terbaik untuk rakyat negeri Selangor,” kata beliau kepada Antarapos.
Zuraida akur bahawa isu air di Selangor membawa tekanan kepada PKR, justeru keputusan Biro Politik untuk melontar beberapa cadangan kepada Khalid pada mesyuaratnya kelmarin.
"Kita takut masalah air ini akan berlarutan dan akan menjadi lebih teruk jadi kita minta langkah-langkah yang tertentu dilaksanakan sebelum keadaan lebih teruk,” kata beliau.
Zuraida tidak menolak kemungkinan PKR berdepan dengan “sabotaj” BN “kerana hendak menjatuhkan kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor.
"Jadi kita memberi cadangan untuk beliau (Khalid) mengambil tindakan agar sekiranya ada perlakuan-perlakuan demikian kita sudah bersedia dan rakyat tidak akan menyalahkan kami (PR),” tambah beliau.
Bagaimanapun Zuraida tidak menghuraikan cadangan atau arahan Biro Politik yang diberikan kepada Khalid. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping