Sabtu, Februari 02, 2013

Nyenyak Tido Dengan DAPigs, Memang Mudah La Dia Hilang Ingatan!!! 
Kesian. Tapi, apa nak buat. Kali ni kita biarkan aje la dia. Nak buat macam mana. Dia dah tua. Pemikiran dia pun dah tak betul sangat.

Nak pulak sekarang ni dia dok tengah alpa dan berangan - angan nak jadi Perdana Menteri. Sebab itulah dia lupa dengan perkara - perkara ni.

Kata dia, PAS bukan tak boleh nak bekerjasama dengan UMNO. Tapi, dia kata UMNO ni tak reti nak memerintah. Dia ambik contoh paling cikai sekali:
“Bukan kita tidak boleh bekerjasama dengan Umno, boleh bekerjasama. Tapi baik perintah negeri, Umno tidak tahu memerintah negeri. Tidak boleh kerjasama sebab mereka tidak tahu memerintah.


“Contoh di Kedah, Pakatan Rakyat (PR) di bawah Pas baru empat tahun perintah. Masalah air dan jalan atau masalah 50 tahun dulu sebelum kita perintah, dia (Umno) kata kita la punya kerja,” katanya di sini, kelmarin. - seterusnya...
Huh! Itu kata dia. Tapi dia lupa ke yang isu air kat Kedah tu diselesaikan secara bersama oleh Rejim PAS Kedah dan jugak Kerajaan Pusat?

Dia lupa ke kerjasama erat diantara Tok Jan dengan YAB Perdana Menteri tu yang berjaya menyelesaikan isu pasal jalan raya di negeri Kedah tu?

Dia lupa ke dengan bantahan demi bantahan yang diajukan oleh DAPigs terhadap kepimpinan PAS Kedah? Malah, pemimpin PAS Kedah pun turut merungut.

Macam - macam isu yang dibangkitkan oleh kepimpinan PAS Kedah untuk menjatuhkan Tok Jan sampai ada yang doa dia sakit masuk hospital. Pun dia tak sedar jugak ke?

Diorang semua dengki bila tengok Tok Jan baik dengan YAB Perdana Menteri dan sering meminta bantuan dari Kerajaan Pusat untuk selesaikan masalah Negeri?

Tapi, macam yang SH cakap tadi la. Si Hadi Awang ni dah tua. Jadi, tak payah la kita nak marah sangat dengan dia. Tambahan pulak dia dok tengah angau nak jadi Perdana Menteri. Tu pasal la dia bagi alasan yang bukan - bukan!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping