Jumaat, Februari 22, 2013


JERLUN 22 Feb. - Bantahan ahli dan penyokong Pas terhadap kepimpinan Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak semakin memuncak apabila satu lagi demonstrasi aman bagi mendesak beliau yang juga Pesurujaya Pas negeri melepaskan jawatan diadakan hari ini.
 
Kira-kira 200 ahli dan penyokong Pas berhimpun di bilik gerakan peti undi Pas Megat Dewa di sini bagi menyuarakan rasa tidak puas hati mereka terhadap Azizan yang didakwa mereka lemah memimpin Pas Kedah termasuk dalam menyelesaikan beberapa masalah di kawasan tertentu.
Ps: Haduh!!! Kesian betul dengan Pak Mus ni ye. Makin hari dah semakin nampak sangat yang dia ni tua dan nyanyuk. Tu pasal la benda - benda macam ni dia tak nampak.

Dan tambah memalukan ialah apabila Pak Mus nak menyalahkan orang lain dalam isu ni. Dia kata ini semua mainan pihak media yang tak bertanggungjawab.

Kalau betul la yang pendedahan serta demonstarsi seperti ini bukan datang dari kalangan ahli PAS yang tak suka dengan Tok Jan, kenapa PAS tak ambik tindakan?

Biasanya, pantang sangat diorang ni. Sikit - sikit diorang nak saman. Sikit - sikit diorang buat laporan Polis. Kali ni, kenapa diorang tak buat macam tu?

Kalau setakat nak bercakap je, baik tak payah. Buat mengabihkan masa je. Dah memang terang dan nyata yang rakyat tak suka dengan PAS kat Kedah. Jadi, tak payah la Pak Mus nak menipu rakyat pulak!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Hah! Tengok klip kat Youtube masa sidang akbar pasai bah kat Kedah baru-baru ini. Alahai... sombongnye orang tua ni. Inikah pemimpin pilihan rakyat? Ha ha ... orang Pida kat jalan Sanglang dan Megat Dewa dah rabun!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping