Selasa, Mac 05, 2013


Hehehe... Apa lagi yang kita harapkan bila Si Mahfuz Bean ni bukak mulut? Dah tentu - tentu dia akan kena hentam punya. Itu dah menjadi satu perkara yang WAJIB.

Sebab apa? Sebab mulut Si Mahfuz Bean tu memang berbau longkang. Tu pasal setiap kali dia bukak je mulut, terus ada orang tenyeh muka dia.

Tambahan pulak kalau dia bagi cadangan. Semua cadangan tu sekadar nak menghabiskan masa je. Tak mendatangkan faedah lansung kepada rakyat.

Cadangan yang dia berikan semuanya tak masuk akal. Sesuai la dengan taraf kedudukan ilmu yang dia miliki ye tak. Setakat lulus SRP, apa sangat yang kita harapkan.

Jadi, jangan la Si Mahfuz Bean tu nak meroyan sangat bila setiap kali dia bukak mulut je ada saja orang yang hentam. Lagi pun dia tak boleh la nak salahkan orang lain. Dah memang dia bonggok, nak buat macam mana!!!
Cadangan pembangkang agar sidang khas Parlimen diadakan bagi membincangkan tentang isu keselamatan di Sabah adalah tidak relevan, kata Ketua Pergerakan Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin.
Beliau berkata, cadangan tersebut tidak perlu kerana boleh menyebabkan isu pencerobohan kumpulan bersenjata di Sabah dipolitikkan, sekali gus menimbulkan perbalahan antara pembangkang dan kerajaan.
"Pihak pembangkang tidak berminat untuk mencari jalan penyelesaian sebaliknya ingin memanjangkan masalah ini demi kepentingan politik mereka," katanya kepada pemberita pada Majlis Tahlil untuk Pewira yang terkorban di

Sabah, anjuran Pemuda Umno, di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini.

Khairy berkata demikian ketika mengulas cadangan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim agar satu sidang khas Parlimen diadakan bagi membincangkan isu keselamatan di Sabah.
Misalnya, Ahli Parlimen Rembau itu berkata, Presiden Barack Obama, tidak mengadakan perbincangan Kongres mengenai gerakan operasi menangkap Osama bin Laden, pengganas paling dikehendaki oleh Amerika Syarikat.
"Obama dari parti Demokrat tidak memanggil pihak Republikan untuk membincangkan strategi ketenteraan sebelum melaksanakan operasi tersebut sehingga berjaya membunuh Osama," katanya. - seterusnya...
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. kita cadangkan mahfudz ni masuk university kerajaan PAS atau PKR,.. UNISEL ke, KUIN ke untuk buat PhD, TENTU BOLEH PASS DUDUK UNIVERSITY TU TAK SAMPAI SETAHUN PUN,,, LEPAS TU BOLEH LAH IDEA DIA ORG TERIMA, MACAM MANA... TAK KAN NAK BIAR TAKAT SRP JE KOT,..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping