Khamis, Mac 14, 2013


Itu je yang SH nak katakan. Dah banyak kali dah rasanya benda ni diulang. Tapi, hakikatnya, memang diorang ni tak de kerja lain. Memang fitnah tu la kerja diorang pun.

Macam mana kepala, macam tu jugak la ekornya. Kalau pemimpin pun suka buat fitnah, yang lain - lain apatah lagi. Tu pasal la Si Zunar dan Merosakkini ni dok buat benda yang sama. Dah memang tugas hakiki diorang tabur fitnah!!!


Dari pemerhatian MyMassa, portal, blog, facebook dan twitter pro pembangkang masih lagi cuba menghasut rakyat bahawa insiden Lahad Datu adalah sandiwara. 



MyMassa harap pihak polis mengambil tindakan tegas kepada mana-mana pihak yang cuba memperkecilkan sumbangan pasukan keselamatan yang bertarung nyawa untuk mempertahankan kedaulatan negara.

*Zunar juga perlu dipanggil untuk beri keterangan kerana bukan kali pertama dia buat benda ni.

Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Sekali lagi u ulang soalan tu I saman you..

    BalasPadam
  2. Mereka2 ni wajib diajar supaya tau menghormati orang dan undang2 ..sekiranya dibiarkan, ianya akan menjadi nanah dan amalan kepada mereka.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping