Khamis, Mac 14, 2013

Bendera PKR yang dipacak dibangunan UMNO Temerloh yang buatkan pencacai PKR Klimaks awal!!!
Halahai!!! Sedih betul SH tengok perangai hodoh puak - puak Pakatan Haramjadah ni ek. Benda - benda bangang macam ni pun diorang nak kecoh satu Malaysia.

Konon bangga sangat la bila diorang dapat pacak bendera diorang kat bangunan UMNO. Kononnya, macam diorang dah dapat tawan la bangunan UMNO tu.

Kes ni berlaku di Temerloh dimana puak - puak Parti Kencing Rakyat tu dengan biadap telah menaikkan bendera diorang di bangunan UMNO Temerloh yang lama.

SH ulang. Bangunan UMNO Temerloh yang LAMA!!! Bangunan tu dah lama ditinggalkan sebab UMNO Bahagian Temerloh sekarang ni beroperasi di pejabat baru.

Bangunan UMNO Temerloh yang lama. Sekarang ni dipagar dengan zink biru untuk pengubahsuaian...
Pejabat UMNO Bahagian Temerloh yang baru kini terletak di pekan Mentakab dan mula beroperasi sejak tahun 2008 lagi. Ni gambarnya.

Bangunan UMNO Temerloh yang baru terletak berhampiran hentian Bas Mentakab. Tengok 'time stamp'. 16.08.2008
Jadi, puak - puak Parti Kencing Rakyat tu setakat berani nak tawan bangunan UMNO yang telah pun dikosongkan dan menunggu masa untuk diubah suai.

Setakat itu je ke yang diorang mampu buat? Ceroboh bangunan yang telah ditinggalkan? Kalau setakat macam tu, suruh Mat Pit pun boleh beb. Tak payah suruh diorang.

Apa, diorang ingat UMNO kecut ke dengan diorang bila diorang pacak bendera PKR tu kat atas bangunan UMNO tu? Jangan harap la!!!

Tak sampai beberapa hari, Bendera Barisan Nasional pulak berkibar megah diatas bangunan milik mereka di Temerloh. Nah! Ini gambarnya. 


Bukan satu beb, tapi 3 bendera BN berkibar kat atas pejabat diorang. Dan tambah memalukan, bangunan tu merupakan pejabat yang masih dan sedang beroperasi.

Yang lagi menyedihkan ialah apabila Ketua Cabang PKR Temerloh terketar - ketar lutut bila menyatakan bahawa bendera PKR kat pejabat UMNO lama tu bukan kerja diorang.

Kiranya, dia nak nafikan yang bendera tu dipasang oleh budak - budak PKR. Hah! Sekarang, siapa yang kecut buah kerandutnya bila tengok keadaan ni berlaku? 

Tolong la ye. Jangan ingat orang UMNO ni pengecut. Kalau nak pasang bendera pun, pasang la kat pejabat yang ada orang. Pasang kat pejabat yang dah berzaman ditinggalkan tu buat apa. Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Kah..kah..kah..kah, ada ubi ada batas, ada budi ada balas. Kih..kih..kih..kih..

    BalasPadam
  2. Buat apa lah tawan bangunan yang dah tak oprasi,tengok umno pi pacak bendera tempat yang masih digunakan ,tak malukah Pakatan rakyat..kih kih kih....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping