Khamis, Mac 07, 2013


Keceluparan dan kebiadapan puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya mengenal erti belas kasihan. Bagi diorang semua benda boleh dijadikan bahan Politik.

Tambahan pulak, diorang ni jenis manusia yang memang ada Kemaluan. Tu sebab diorang tak tau macam mana caranya nak menghormati orang lain.

Korang bayangkan la. Punya la diorang ni tak sensitif pada satu - satu isu, sampai isu kematian dan pengorbanan anggota keselamatan Negara pun jadi mainan.

Jadi, tak heran la kalau sebelum ini diorang sering menjadikan isu kematian seseorang individu sebagai modal untuk diorang berpolitik. 

Kalau sebelum ini, Si Tian Chuak tu terang - terangan menghina anggota keselamatan yang terkorban di Lahada Datu dalam Keldai Daily. Kemudian diikuti pulak oleh Lajim Ukin.

Dan jangan heran pulak kalau ada jugak mulut - mulut lancang tu akan keluarkan kenyataan seperti tajuk artikel ni. Tak mustahil ada dikalangan pencacai diorang akan pertikaikan perkara tersebut sebab pemimpin diorang pun dok buat benda yang sama!!!
KOTA KINABALU: Kerajaan negeri Sabah akan memberi sumbangan sebanyak RM100,000 kepada setiap keluarga anggota keselamatan yang terkorban di Lahad Datu dan Semporna. 
Ketika mengumumkan perkara itu, Ketua Menteri Datuk Seri Musa Aman berkata kabinet negeri yang membincangkan perkara itu turut bersetuju memberi sumbangan sebanyak RM50,000 kepada anggota keselamatan yang cedera dalam kedua-dua kejadian itu. 
“Di samping itu, kerajaan negeri akan mempertimbang pemberian bantuan lain yang sesuai kepada balu dan anak-anak anggota serta pegawai polis terbabit,” katanya kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat mingguan kabinet Sabah di Wisma Innoprise, di Likas dekat sini hari ini. 
Musa berkata kerajaan negeri dan seluruh rakyat Sabah amat menghargai dan menyanjung tinggi jasa serta pengorbanan pasukan keselamatan dalam mempertahan kedaulatan negara. 
“Sesungguhnya pengorbanan mereka terhadap negara memang besar maknanya yang tidak dapat dinilai dengan apa sekalipun,” katanya. 
Lapan anggota polis terkorban dan empat yang lain cedera dalam insiden pencerobohan pengganas asing di pantai timur Sabah pada Jumaat dan Sabtu lepas. - seterusnya...
Ps: Ingat ye. 'U ulang, I Saman U Pulak'!!! Hahahaha...
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Biar kita habis RM800 ribu, asalkan maruah dan kedaulatan negara terpelihara. Bukan macam si pengkhianat bangsa dan negara tu. Maruah tentulah tak ada, jangankan daulat, bangsat lagi ada.

    BalasPadam
  2. "U ULANG, I SAMAN U". he he he

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping