Rabu, Mac 06, 2013


Hah! Nampak gayanya Si Tian Chuak tu dah tak tahan dah kena desak dek rakyat Malaysia sejak dia keluarkan kenyataan biaDAP terhadap anggota keselamatan Negara.

Semenjak isu tersebut dibangkitkan dan disiarkan didalam laman portal rasmi milik PKR, Si Tian Chuak tu jelas menunjukkan sikap bacul dia.

Jika sebelum ini, dia beria - ia benar mempertahankan kenyataan yang dibuat dengan memberikan alasan - alasan yang tak masuk akal, tapi lain pulak nada dia kali ini.

Hari ini, SI Tian Chuak tu cuba untuk melarikan diri dari kecaman rakyat Malaysia dengan menyatakan isu kenyataan tu tak penting. Yang penting, kedaulatan Negara.
SHAH ALAM - Naib Presiden PKR, Tian Chua berkata beliau akan menghadapi tindakan saman yang hendak dibawa oleh Umno tetapi menegaskan, semua pihak termasuk parti lawannya itu perlu sedar bahawa negara berhadapan dengan isu besar yang perlu ditangani bersama.


Sehubungan itu kata beliau, soal perlu meminta maaf, yang dituntut Umno dan beberapa pihak, tidak timbul.



"Kalau ada tindakan mahkamah, kita kena hadapi nanti. Tetapi isu sebenar di depan kita ialah soal keselamatan dan kedaulatan negara... ini isu lebih serius yang kita perlu tangani," kata beliau kepada Sinar Harian Online.



Ahli Parlimen Batu ini ditanya sama ada beliau akan meminta maaf kepada Umno sebagaimana diberi kata dua oleh Setiausaha Agung parti itu, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor kelmarin.



Diminta mengulas lanjut, Tian Chua berkata, "tentang saman ini... saya saman mereka, Umno saman saya tidak akan menyelesaikan masalah. Kita ada masalah yang lebih serius. Negara, kita kena bersatu dalam soal ini.



"Bukannya menuduh saya menghina anggota komando yang terbunuh, dakwa Datuk Seri Anwar Ibrahim menjadi dalang, mengadakan pertemuan dengan Sultan Sulu dan sebagainya," kata beliau lagi.
Nah! Memang nampak sangat la yang Si Tian Chuak tu dah terketar - ketar kepala lutut dia bila rakyat Malaysia secara umumnya berang dengan kenyataan biaDAP dia tu.

Nak pulak bila pihak UMNO nak ambik tindakan saman terhadap dia kerana menaburkan fitnah yang terang, jelas dan nyata. Tu pasal la dia berubah pendirian. 

Nak pesongkan pandangan rakyat. Lagi pun, kita bukan tak kenal dengan Si Tian Chuak ni. Dia bukannya jenis manusia yang berani nak menghadapi Kebenaran. Standard BACUL belaka diorang ni!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. ini anjing kurap belaan anwar al jubog..setan ni xbleh bg jd rakyat malysia..cina sial

    BalasPadam
  2. meengikut kitab suci israel zionis,
    "untuk mencapai kemenangan mutlak dan mengolah simpati persetujuan ramai, anda perlu membunuh suatu yg anda sangat sayang, kemudian bangun menjadi pembela yg agung".

    BalasPadam
  3. Tolong jangan kasi chance kat mamat puaka ni.. Dah tahu kita semua ada masalah lebih besar.. Tapi mulut macam sial tu kenapa? Tolong teruskan desak mamat puaka ni minta maaf dan sila teruskan saman.. Kita mahu mamat puaka ni tersungkur!!!!!

    BalasPadam
  4. yahudi di asia

    My Blog
    tempat-rarepicture.blogspot.com

    BalasPadam
  5. Xpayah tunjuk hero la bro. Lu brani buat demo jalanan je sebab ko tau polis berintegriti dan takkan tembak kepala ko time berdemo. Kena gas pedihmata pun kecoh macam kena serangan udara.

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama 9:43PTG tu tak habih-habih dengan petikan kitab suci Zionist dia tu.. dari blog lain sampai ke sini..

    Kitab suci al-Quran kau dah khatam ke belum?

    Membongak jer keje ko..

    BalasPadam
  7. Sejak bila pulak dia ni mementingkan keselamatan negara ni.?

    Sejak bila pula dia ni ingin menangani isu keselamatan ini secara bersama?

    Sejak bila pula dia ni berperangai mulia??

    Memang patut bekas KPN gelar dia haiwan politik.

    BalasPadam
  8. Cibai,Saniyu.Kaniney,Lancau lu Si Tian Chuak,Kami orang Melayu Sambayang hajat untuk ke Amanan Negara kita (Malaysia)Lu Cina PKR ada kah sambayang Untuk Negara kita...Kalau mahu pacing undi bukan bagini cara nya kita cakap bagus bagus, orang pandai menilai nya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping