Sabtu, Mac 02, 2013


Tak dapat nak dinafikan, tindakan yang jelas tak berotak Si Tian Chuak semalam menerima temnpelak yang cukup negatif terhadap puak - puak Pakatan Pembangkang.

Rata - rata komen yang diberikan oleh rakyat Malaysia melalui laman Facebook memberi gambaran bahawa puak - puak Pakatan Pembangkang sengaja mempolitikkan isu tersebut.


Kebanyakkan mereka menyatakan bahawa pemimpin kanan PKR itu jelas tidak menghormati pengorbanan pejuang Keselamatan Negara.

Tak ketinggalan jugak, ada yang menyifatkan tindakan Si Tian Chuak tu hanya untuk mengalihkan perhatian rakyat dari isu - isu yang banyak menjejaskan Pakatan.

Diantara kecaman yang diberikan...
Ada jugak yang menyifatkan kenyataan Si Tian Chuak tu bersifat perkauman dan bertujuan untuk memecah belahkan lagi perpaduan rakyat di Malaysia.


Kesimpulannya, kenyataan celupar yang keluar dari mulut mamat yang langgar lari anak Melayu sebelum ini memang cukup keterlaluan. Sebab itu ianya dibantah oleh rakyat.

Namun, seperti kebiasaan, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sedar tentang perkara tersebut. Mereka tau rakyat marah dengan kenyataan Si Tian Chuak tu.

Jadi, seperti kebiasaan juga, kepimpinan Pakatan tampil untuk mempertahankan tindakan Si Tian Chuak tu dengan menunding jari terhadap pihak UMNO.

Dah tak de alasan lain la tu. Nampak sangat la diorang tak boleh nak kawal kemarahan rakyat terhadap sikap biaDAP Si Tian Chuak tu. Tu pasal la diorang salahkan UMNO jugak.

Kalau dah dasar puak - puak Laknatullah ye tak. Buat apa pun diorang gerenti takkan nak mengaku punya. Dah memang sifat Yahudi, kita nak kata apa lagi. Sendiri yang cari, sendiri tanggung la woi! Jangan nak salahkan orang lain pulak!!! - seterusnya...
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Tian Chua lebih bahaya dari penceroboh di lahat datu(lanun sulu)

    BalasPadam
  2. Tian Chua lebih bahaya dari lanaun sulu dilahat datu,pihak berkuasa perlu bertindak

    BalasPadam
  3. Anak Cina ni Tian Chua bakar semangat Melayu yang berpecah belah sebab ramai lagi bangsa Melayu tak sedar diri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping