Sabtu, Mac 09, 2013


Hehehe... kesian beb SH tengok pencacai Pakatan Pembangkang ni. Nak pulak dari kalangan peguam - peguam Si Ketua Penipu tu. 

Tak pasal - pasal je diorang yang kena cuci 'taik' Si Ketua Penipu tu. Diorang jugak yang terpaksa tegakkan 'Anu' dia yang memang dah sedia bengkok tu.

Dalam kenyataan terkini, salah seorang peguam Si Ketua Penipu tu kata pendedahan Bapak Saiful semalam merupakan bukti konspirasi Politik:
Salah seorang peguam pasukan Anwar, R Sivarasa berkata, pendedahan yang dibuat Azlan juga sangat penting dan membuktikan apa yang pihaknya cuba memberitahu bahawa ini satu kes yang direka cipta dari peringkat awal sampai sekarang.

“Pendedahan ini adalah penting kerana sebagai ayah, beliau sepatutnya tahu apa yang berlaku terhadap anaknya.

“Mungkin mengambil tindakan itu selepas sudah tidak tahan menanggung perkara yang beliau ketahui dan mengambil langkah untuk memberitahu dunia perkara sebenaranya iaitu anaknya dipergunakan,” katanya kepada Sinar Harian Online.
Tapi, apa yang tak dijelaskan oleh Bapak Si Saiful tu ialah mengenai perbuatan liwat Si Ketua Penipu tu terhadap anaknya. Dia tak nafikan yang anak dia kena liwat.

Tambah pulak, kalau peguam Si Ketua Penipu tu nak kita rakyat Malaysia dengar cakap dia, maka dia sendiri kena dedahkan bukti tersebut.

Setakat nak percaya pada kenyataan Bapak Si Saiful tu je semalam belum cukup untuk menjadi bukti yang kukuh. Jika benar Bapak Saiful ikut skrip, kena dia tak buat laporan?

Kenapa dia hanya menyebut 'pihak tertentu' yang desak dia bagi skrip tu? Kenapa dia tak dedahkan aje siapa 'pihak tertentu' tu jika dia benar - benar ikhlas?

Nah! Ini persoalan paling utama buat peguam Si Ketua Penipu tu. Kalau dia nak kita percaya cakap dia, dia perlu jugak kata yang Ketua Peguam Si Ketua Penipu tu menipu.

Bukan ke Ketua Peguam Si Ketua Penipu tu sendiri kata yang perbuatan liwat tu berlaku secara suka sama suka? Takkan la Ketua peguam tu pun nak berkonspirasi jugak kot!!!

Senang cerita, puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya dah benar - benar terbelit dengan permainan mereka sendiri. Cubaan untuk melarikan diri dari isu Lahad Datu tak menjadi. Maka terpaksa la diorang menipu jugak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping