Sabtu, Mac 09, 2013


Hala hai!!! Malu betul la jadi puak - puak Pakatan Pembangkang ni yek. Mudah sangat diorang ni kantoi dek orang lain. Cepat sangat mereka kena bogel.

Dibawah ni kenyataan dari salah seorang pencacai Parti Angguk Saja tu mengenai isu yang kini hangat berlaku di Lahad Datu. Meh kita baca sekejap.


Nah! Dibawah ni pulak merupakan pendedahan yang dibuat oleh Mazidul Akmal mengenai sempadan Golok yang berada sebelah dengan Negeri Kelantan.
Disember tahun 2012,  saya dengan kerjasama beberapa penduduk Thailand, tinggal  di tebing Sungai Golok, Kelantan, melakukan satu eksperimen ringkas untuk membuktikan pelbagai barangan termasuk senjata, terlalu mudah diseludup. Klik di sini.

Laut Sulu pemisah di antara Sabah dan Filipina lebih luas berbanding kelebaran Sungai Golok. 

Di samping berbicara mengenai pencerobohan di Sabah, ada baiknya juga pihak kerajaan negeri Kelantan dan pihak berkuasa turut sama MEMPERKETATKAN kawalan di sempadan. Datuk Nik Aziz pula boleh memohon pihak berkuasa menutup semua pangkalan HARAM sekaligus memberhentikan kegiatan membolosi sempadan. 

Kegiatan berjalan di hadapan mata buat sekian lama, sehingga ke saat ini.

Benarlah sungguh kata pepatah Melayu, kuman di seberang laut kita nampak, gajah berlari-lari anak, melompat, bergurau, tidur di tepi sungai ... 
Hah! Sekarang macam mana? Apa lagi yang pencacai PAS tu nak kata? Dia nak kata yang keadaan dua isu ini jauh berbeza sedangkan kedua - duanya sama je. Kalau dah dasar suka bercakap guna Kepala Lutut tu, buat la apa pun. Sama je jawapannya. Bodoh belaka!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Itulah masa bertugas dulu asyik duduk dalam pejabat tak pernah turun padang merasai kesukaran yang dihadapi oleh anak-anak buahnya. Dah bersara bercakap macam tak berotak je orang tua ni. Buat malu TLDM.

    BalasPadam
  2. Kenapa bila dh pencen baru kata suma benda konspirasi?.... Kul cmtu selama dia berkhidmat dia pun sekongkol sekali dgn konspirasi

    BalasPadam
  3. Berapa duit pencen sebulan dia dapat? Agak-agak korang semua pembayaran pencen tu wajib diteruskan ke? .....

    BalasPadam
  4. Ntah2 dia ni pmbelot negara.. Bgtau klmhn laut ngra pd musuh.. Xmustahil.. Dasar munafiqqqqqq

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping