Sabtu, Mac 09, 2013


Wakakakaka!!! Memang lawak gila beb. Lawak sampai SH terasa nak terkencing dibuatnya. Sejak kebelakangan ni, SH tengok diorang ni dah makin mengarut.

Makin hari, diorang ni bukannya bertambah kualiti dimata rakyat. Tapi makin menurun pulak dah sahamnya. Kalau lawak yang diorang buat tu setara JOZAN, lain la.

Ini tidak. Lawak macam Gampang. Kalau Badut untuk parti harijadi tengok gelagat diorang ni pun, tentu - tentu diorang malu. Diorang pun buat demo bantahan gamaknya.

Kot ye pun terdesak nak selamatkan bontot Si Ketua Penipu tu, jangan la sampai nak diubah orang lain jadi Bapok pulak. Cukup la Si Ketua Penipu tu sorang je jadi Kaki Pungkoq!!!

Tapi ye la. Siapa yang tak marah beb. Kalau setakat itu la helah puak - puak PKR tu mempergunakan Bapak Si Saiful tu, baik diorang lupakan la niat nak jadi pemerintah. Sebab nampak sangat diorang tak layak!!!
SHAH ALAM: Umno tidak menolak kemungkinan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memperalatkan bapa kepada Saiful Bukhari Azlan bagi 'melembutkan' PAS agar menerimanya sebagai Perdana Menteri pertama Pakatan Rakyat jika menang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.
Ketua Penerangan Umno Selangor, Abdul Syukor Idrus berkata strategi itu perlu bagi Anwar meraih kepercayaan akar umbi dan pimpinan PAS yang sehingga hari ini masih tidak menyatakan persetujuan untuk mengangkat Ketua Umum PKR itu sebagai Perdana Menteri.  
Bapa kepada Saiful, Azlan Mohd Lazim hari ini tampil membuat pendedahan kononnya Anwar tidak meliwat anaknya dan berkata ia adalah konspirasi pihak tertentu untuk kepentingan politik.
"Mungkin itulah yang hendak dilakukan oleh Anwar, hendak menunjukkan yang dia memang bebas daripada perbuatan itu tetapi saya yakin rakyat boleh buat penilaian di atas apa yang berlaku.
Anwar sebelum ini dilingkari masalah moral yang menyaksikan seorang demi seorang rakan politiknya mula hilang kepercayaan terhadapnya sebelum mengambil keputusan meninggalkan PKR.
Pada Muktamar PAS kali ke-58 di Pengkalan Chepa, November tahun lalu, perwakilan PAS menggesa agar Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang diangkat menjadi Perdana Menteri dan bukannya berkempen untuk pemimpin parti lain bagi menjawat jawatan itu.
Malah Hadi dan Mursyidul Am PAS, Datuk Seri Nik Aziz Nik Mat sendiri masih berteka-teki siapakah calon Perdana Menteri Pakatan Rakyat jika gagasan itu berjaya menawan Putrajaya kelak. - seterusnya...
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping