Rabu, April 10, 2013


Kesian kalau kita tengok puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Diorang ni bukan sahaja mampu membankrapkan Negara, tapi turut bankrap idea.

Punya la diorang ni tak de pemimpin yang berwibawa untuk dijadikan bahan rujukan sampai terpaksa mempergunakan orang lain untuk tarik undi.

SH sarankan supaya puak - puak Pakatan Haprak tu sedar sikit diri tu. Kalau dah tak mampu nak jual pemimpin sendiri, jangan pulak diorang nak jual pemimpin lain!!! Kot ye pun tak de maruah, agak - agak la woi!!!
"Pakatan (pembangkang) nampaknya begitu terdesak untuk mempromosi diri mereka dan untuk menarik sokongan pengundi, mereka sanggup menggunakan saya sebagai senjata utama mereka untuk menyerang balik BN," kata Musa dalam satu kenyataan.
Sambil melahirkan rasa tidak selesa beliau, Musa berkata: "Jalan keluar menggunakan saya dalam langkah politik yang terdesak ini mesti dihentikan. Kenyataan yang mendakwa mendapat sokongan saya mesti dihentikan.
"Dan jalan keluar menggunakan saya dan menyebut kenyataan saya dengan menggunakan papan iklan mesti juga dihentikan. 
Saya membuat permintaan ini demi keadilan dan kesopanan politik".


Menyentuh debat mengenai kemungkinan atau tidak kerajaan jadi bankrap, Musa memuji hujah lisan pengerusi BN Datuk Seri Najib Tun Razak pada pelancaran ikrar pilihan raya BN Sabtu lepas.

"Saya ucap tahniah kepada pengerusi Barisan kerana hujahnya yang lancar menentang Pakatan atas tajuk khusus ini.
"Tanpa menggunakan saya, saya gesa Pakatan muncul berhujah dan menyerahkannya kepada penilaian bijak pengundi," kata Musa.
Dalam kenyataan itu, Musa seterusnya berkata beliau tidak berhasrat untuk menyertai semula politik dan beliau akan terus menyatakan pandangan peribadinya mengenai sebarang isu politik.
"Saya seorang anggota Umno dan BN dan dengan itu juga, saya harap Barisan akan memenangi pilihan raya ini. Sesungguhnya, saya yakin Barisan akan memenangi pilihan raya ini," kata beliau.
Ps: Mujur Tun Musa Hitam ni masih baik hati. Kalau tidak, mau makan saman dah puak - puak Pakatan Haramjadah tu dibuatnya!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. OHHH BAKAL PM KU SEDANG MENGLAP 'TERPEDO' UTK KELAHAT DATU- JIKA ADA JUBOK2 YG GERSANGGGG 63TH MASIH BELEK KOLOPIRRR - DIA NI JADI KETUA 'UBAT KUAT SEX ' PUHHH BAGUS

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping