Rabu, April 10, 2013


Sedar atau tidak, inilah akibatnya bila mulut tu celupar dan tak tahu nak menghormati orang lain. Penyudahnya, diri sendiri jugak yang merana.

Sebelum ini, Si Tian Chuak ni hanya tau mencetuskan kontroversi. Dia tak pernah lansung berhasrat nak membantu rakyat. Terutama sekali dikawasan dia sendiri.

Dia hanya tunjuk muka kalau ada ceramah, pentas dimana dia boleh terus membohongi rakyat. Tempat dia mana dia boleh kencing.


Kalau tak di pentas ceramah, dia pasti akan cuba cara lain iaitu melalui kenyataan media. Maka sebab itulah dia telah mencetuskan konflik baru - baru ini.

Dia secara terang - terangan telah menghina perjuangan anggota keselamatan yang berjuang mempertahankan kedaulatan Negara di Lahad Datu,

Bila dah buat, macam biasa la. Si Tian Chuak ni mana nak mengaku. Bagi dia, dengan membuat penafian tersebut rakyat akan percaya dengan cakap dia.

Siap Paksa Angkat Sumpah Suruh Sokong Dia Ke??? Memalukan!!!
Tapi jelas. Jangkaan Si Tian Chuak ni tersilap. Mungkin ini permulaan yang nak ditunjukkan rakyat kepada bekas wakil - wakil rakyat Pakatan tu.

Diorang bukannya pilih orang yang hanya pandai bercakap atas pentas. Tapi diorang pilih wakil yang boleh membantu serta menjaga Kebajikan mereka.

Jadi, boleh la kita pesan pada YB - YB yang dikategorikan oleh blogger Pembangkang sebagai YB BABI ni untuk kemas pakaian mereka. Suruh diorang duduk kat rumah je. Jangan menyusahkan orang lain!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping