Isnin, April 08, 2013


Pergh!!! Tak padan ke bangka Si Kit Siang ni rupanya. Tamak dia mengalahkan orang tak makan dua tiga hari. Tapi apa boleh buat ye tak. Orang dah tua. Selera dia lain macam.

Sh cerita banyak pun tak guna la. Sekarang rakyat sendiri boleh lihat bagaimana tamaknya DAPigs nak mengejar Kuasa sampai sanggup tikam belakang member sendiri.

Jangan ingat cerita kat Gelang patah je beb. Ingat sama kes yang berlaku di Bentong. Pun benda yang sama jugak diorang ulang. PKR jugak jadi mangsa liwat diorang.

Sekarang, isu pasal kerusi Bakri dan Kulai. Pun diorang nak sapu jugak walaupun sebelum ini, Si Jui Meng tu mengharap dapat bertanding dikawasan tersebut.

Dah nampak jelas bahawa puak - puak DAPigs ni ada menyimpan dendam peribadi yang tersembunyi terhadap Si Jui meng tu gamaknya. Mungkin diorang ada rasa sakit hati.

Tapi, siapa yang tak rasa sakit hati ye tak. Dulu, Si Jui Meng ni jugak dok balun diorang siang dan malam. Sekarang, tetiba pulak nak bagi dia kerusi? Jangan harap la!!!

Soalnya, adakah ini yang dikatakan 'Kesepakatan' dalam Pakatan Pembangkang tu? Adakah ini yang nak dibangga - banggakan sangat dek puak - puak Pencacai diorang tu?

Sudah la!!! Tak payah la nak rasa bangga sangat brader. Kalau dah agenda perjuangan tu demi kepentingan diri sendiri, tak payah nak kata diorang tu 'Pejuang Rakyat'!!! Kalau Haprak Rakyat boleh la!!!
JOHOR BARU: DAP menegaskan bahawa Parlimen Kulai dan Bakri merupakan kerusi yang akan mereka tandingi pada pilihan raya umum akan datang.
"Tempat itu adalah kerusi DAP, noktah," tegas Penasihat DAP, Lim Kit Siang pada Ahad.
Kenyataan kerasnya itu dilihat sebagai usaha bagi menghentikan spekulasi bahawa Pengerusi PKR Johor, Datuk Chua Jui Meng dijangka bertanding sama ada di Parlimen Bakri atau Kulai selepas PKR bersetuju untuk membenarkan DAP bertanding di Gelang Patah.
Sebelum ini Chua adalah antara calon-calon Pakatan Rakyat yang menunjukkan minat untuk bertanding di Gelang Patah namun kedudukan itu diberikan kepada Lim oleh Penasihat PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping