Ahad, Mei 26, 2013


Berikut disiarkan kenyataan media yang dikeluarkan oleh ADUN Seri Serdang mengenai dakwaan berlakunya 'Blackout' sewaktu pengiraan undi:
KENYATAAN AKHBAR ADUN SERI SERDANG
YB NOOR HANIM ISMAIL
GAMBAR LAKONAN BLACKOUT 505: MENYANGKAL DAKWAAN SPR

Saya mengecam kenyataan Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) melalui Timbalan Pengerusinya Datuk Wan Ahmad Wan Omar yang menyatakan bahawa kejadian Blackout 505 yang tersebar di internet dan akhbar adalah fitnah dan lakonan yang dirakam sebelum PRU 13.

(Bla ... Bla ... Bla ...) 
Saya ingin menyatakan bahawa gambar yang tersebar tersebut adalah benar dan kejadian itu berlaku di SEKOLAH KEBANGSAAN SERDANG, di bilik pengiraan undi Saluran 3. “Counting Agent” kami telah mengambil beberapa gambar sebelum dan selepas kejadian blackout tersebut itu berlaku.

(Bla ... Bla ... Bla ... Bla ....)
Sebenarnya, panjang lagi dia mengarut. Tapi yang kita nak tumpukan ialah mengenai pengakuan dia berkaitan dengan insiden Blackout ni sahaja.

ADUN Seri Serdang tu kata, insiden dalam gambar diatas tu berlaku dikawasan dia sendiri. Baik, meh kita tengok keputusan dikawasan Seri Serdang terlebih dahulu:



Nah!! Sekarang jelas ADUN PAS yang menang dengan majoriti lebih daripada 16 ribu. Adakah ia disebabkan berlakunya 'Blackout' baru dia dapat menang?

Sebelum ini, puak Pakatan Haramjadah tu dok jaja cerita kononnya 'Blackout' tu berlaku untuk memberikan kemenangan kepada calon BN. Sekarang apa cerita?

Calon BN tak menang jugak dikawasan Seri Serdang ni. Di mana relevannya tuduhan mengatakana bahawa 'Blackout' tu berlaku sebab nak menangkan BN?

Lagi satu. Kalau betul la 'Blackout ' tu berlaku, 'Counting Agent' diorang tak boleh buat kerja ke? Dari gambar diatas tu, nampak macam biasa je. Kiraan masih dapat diteruskan.

Bagi SH, tak mustahil kalau dalam isu 'Blackout' ni puak - puak Pakatan Pembangkang tu boleh menang. Sebab ianya diakui oleh mereka sendiri, bukan orang lain.

Sama jugak dalam isu pengundi yang boleh mengundi dua kali hari tu. Pun orang diorang jugak yang buat. Sekarang, tak mustahil kalau orang diorang sendiri yang buat 'Blackout' tu dan tuduh orang lain!!!
Categories: , , ,

9 ulasan:

  1. Munafiqun ni memanglah tak boleh dipercayai!!!

    BalasPadam
  2. Memang dasar Pakatan Haram ni. Setiap apa yang dibangkitan adalah sememangnya itulah yang mereka lakukan. Soal rasuah yang dibangkitkan oleh DSAI semamngnya itulah yang dilakukan beliau semasa menjadi TPM dan Menteri Kewangan, Soal Kroni, Nepotisme semamng dia yang lakukan then di salahkan pada BN. Budaya politik wang yang dia war-war berlaku dalam UMNO sebenarnya itulah budaya DSAI buat untuk jatuhkan Tun Ghafar. Begitu jugalah dengan apa yang didakwa tentang pengundi hantu yang dia timbulkan sebenarnya yang di dakwa itu memang berlaku di peti undi DAP yang memang dengan majoriti tak masuk akal, contohnya di Seputih dan Gelang Patah di masa sini keadaan penyokong DAP (CHINA) membuat kasar dan mengambil alih tugas dengan memeriksa IC pengundi. Apakah ini tidak menyalahi undang-undang dan atika. Kesimpulannya jika ada apa saja salah laku yang dibangkitkan oleh Puak Pakatan Haram ini, sememang itulah yang mereka lakukan then mereka menyalahkan pihak kerajaan pula.

    BalasPadam
  3. Inilah taktik yang diguna oleh yahudi,

    BalasPadam
  4. Kantoi .. Hahahaha. Allah swt nak tunjuk kebenaran siapa yg sebenar nya penipu.

    BalasPadam
  5. Yang peliknya kenyataan adun tersebut beliau telah mengambil gambar sebelum dan selepas blackout. Lain je bunyinya.

    Kalau ambil gsmbar semass dan selepas tu mungkinlah. Mungkin beliau memang tahu akan blackout kot.

    BalasPadam
  6. MEREKA (PR) MENGGUNAKAN KAEDAH ADOLF HITLER. MARI KITA BACA APA KATA ADOLF HITLER,"IF YOU TELL A LIE LONG ENOUGH, LOUD ENOUGH AND OFTEN ENOUGH, THE PEOPLE WILL BELIEVE IT." - The Third Reich at War

    Jadi kaedah inilah yang digunakan oleh Red Bean Army yang dibayar gajinya oleh DAP (pro-kominis). Menipu, berbohong dan memfitnah adalah darah daging mereka dan penyokong mereka.

    BalasPadam
  7. Yang Red B Army dok buat fitnah dan menipu tu tak la heran sangat, tapi yang YB PAS dok menipu juga tu,,, tak reti agama ke hapa? Takkan Islam luar lain Islam mereka lain? So tak heran lah semakin mereka solat hajat nak k.o kan BN alih-alih mereka yang semakin di pandang hina kerana kemarukkan undi dan kuasa dunia yang sementara manakala hukum Allah dibuat mainan saja..

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama 30 Mei 2013 10:55 PTG berkata '...YB PAS dok menipu juga tu,,, tak reti agama ke hapa?'

    Yang sebenarnya orang PAS memang dah sesat, menipu tu dah jadi darah daging depa, tak kira lelaki pompuan. Apa nak buat, dihalalkan oleh agama Ise depa.

    Kalau depa kata depa Islam yang sebenar, apa ceritanya Nabi N.ajis depa takmau layan langsung usaha nak menyatupadukan umat Islam UMNO dan PAS. Pasal apa dia sanggup nak ludah muka orang yang datang dengan usaha tu. Ulamak Islam mana yang tak mau perdamaian antara umat? Ulamak Isle PAS saja.

    Sampai ke akhir zaman pun orang-orang PAS tak akan sedar depa diperalatkan oleh DAP, sebab kalbu dah hangus dengan kebencian terhadap UMNO. Depa tak akan sedar apa yang berlaku dalam PRU 13 bukan semata2 Tsunami Cina tetapi komplot nak jatuhkan orang Melayu di tanahair sendiri. PAS hanya alat untuk pecahkan undi Melayu sedangkan pengundi Cina pula pakat tinggalkan MCA dan Gerakan dan bersatu padu di bawah DAP. Adakah itu politik namanya ataupun KOMPLOT? Apa dah jadi dengan MCA dan Gerakan? Apa dah jadi dengan The Star yang kononnya kepunyaan MCA? Semuanya wayang Cina saja.

    Yang jadi barua ialah PKR, yang jadi 'babi buta' ialah PAS.

    PAS tak ada satu pendirian pun yang selari dengan DAP atau PKR tapi sanggup pejam mata kerana tamakkan kuasa dan bencikan UMNO. Agama dan bangsa sanggup ditolak ketepi.

    BalasPadam
  9. Mana dia Gambar Sebelum "Black-out".
    Senang nak buat perbandingan dan
    muka orang-orang yang disekeliling tu lebih jelas...
    Boleh dipanggil ke Balai Polis untuk buat Laporan Polis dan Soal-siasat boleh dijalankan...

    Mudah Kan....?
    Serah je pada POLIS dan Maklumkan pada SPR...

    Sekadar nak buat Dakwaan Palsu tu....
    tak ubah macam Orang GILA.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping