Ahad, Mei 26, 2013

"Berani Lu Orang Sound Gua ye!!!"
Apa kena dengan penyokong PAS sorang ni? Kenapa pulak dalam ramai - ramai pemimpin PAS, hanya dia sorang je yang melalak pasal kenyataan Si Sam Ketot tu?

Dia tak takut ke kalau dia dikenakan hukuman kerana cuba untuk mengertak Si Sam Ketot tu secara terang - terangan didalam laman media sosial?

Takkan dia tak tau yang Si Sam Ketot tu Kebal? Dan pemimpin PAS sendiri pun dah mengakui bahawa kenyataan Si Sam tu betul. Jadi tak perlu la penyokong PAS nak marah.

Dan lagi. Dia mungkin tak tau yang Si Sam Ketot ni menang di Bukit Katil bukan atas sebab bantuan orang lain. Tapi Si Sam tu menang atas sebab kredibiliti dia sendiri.

Mana tidaknya. Dalam ramai - ramai pemimpin PKR, mana ada pemimpin yang berani kencing dalam seluar depan orang ramai bila kena sergah.

Hanya itu sahaja kelebihan yang ada pada Si Sam Ketot tu. Tak de lagi pemimpin lain yang berani buat macam yang dia buat beb. 

SH yakin, lepas ni pasti akan ada pemimpin PAS yang akan tampil dan menafikan bahawa mamat ni penyokong PAS. Dan diorang akan kata, PAS tak de kaitan dengan dia.

Kenyataan yang dibuat oleh mamat tu bersifat peribadi. PAS pun takkan sokong apa yang dia cakap. Kalau itu la alasan yang PAS bagi, maka memang nampak sangat la yang PAS ni Parti Angguk Saja. Kalau orang kutuk, diorang Pakat Angguk Saja la!!!
Salah seorang penyokong Pas, Irsyad Sidi dalam laman sosialnya mengkritik kembali Shamsul dengan menganggapnya sebagai lebih sudu dari kuah.

Penyokong Pas itu turut membangkitkan persoalan kemenangan Shamsul di Parlimen Bukit Katil, Melaka bukan disebabkan kehebatan Ketua AMK itu semata-mata.

Justeru itu, kemenangannya sebagai Ahli Parlimen bukan tiket untuk naik tocang mengkritik orang yang lebih tinggi kedudukannya dari parti lain.

“Kepada Ahli Parlimen Bukit Katil dari PKR saudara Shamsul Iskandar..tolong bincang masalah parti PKR sahaja dalam perhimpunan parti saudara.. jangan keruhkan keadaan dengan menghentam pemimpin parti lain di hadapan ahli- ahli parti saudara!!

“Untuk pengetahuan saudara (kalau saudara sudah lupa) kemenangan saudara bukan hanya kerana undi dari PKR dan DAP sahaja..tetapi kerja keras dari orang-orang PAS dan penyokong-penyokong PAS!!!

“Saudara mungkin tidak berada sampai di tahap ini jika tanpa undi PAS jugak!!! bersyukur la sikit!!!,”katanya yang mengambarkan emosi kemarahan terhadap kenyataan Ketua AMK itu.
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. banglasia nation!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Si kotot tu menang karana ramai nya kafir yg sokong.....yg bodoh bodoh.

      Padam
    2. Si ketot kencing dlm seluar tu menang kerana ramainya kafir yg sokong termasuk melayu bebal.

      Padam
    3. Si ketot kencing dlm seluar tu menang kerana ramainya kafir yg sokong termasuk melayu bebal.

      Padam
  2. totok pas gak yg bangang dah orang kata dia cuma jadi keldai tak terima

    BalasPadam
  3. Keluarga 69..gua makan lu makan gua...gua tunggang lu tunggang gua...

    Tu la pakatan dgn tujuan masing masing..Melayu ribut...cina menang....

    Yg bodoh Melayu....betulkan pas..umno jahat umno berdosa...umno masuk neraka....umno zalim kat kelantan walaupun dah byk duit disalurkan...

    Allah yg menentukan dosa dan pahala.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping