Rabu, Mei 22, 2013


Dalam himpunan blackout 505 semalam, Mahfuz bukan main lagi siap cabar Datuk Mukhriz berdebat puncanya Datuk Mukhriz melarang Himpunan Blackout 505 diadakan di Stadium Muka Menanti..
“Ayuh buat debat saya dengan Mukhriz,” kata Pesuruhjaya PAS Kedah, Datuk Mahfuz Omar ketika berucap pada Himpunan Black505 di Kompleks PAS Kedah, Kota Sarang Semut, malam tadi.
Beliau menyatakan demikian sebagai mengulas kenyataan Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir yang tidak membenarkan penggunaan Stadium Sultan Abdul Halim, Suka Menanti untuk perhimpunan itu.
Memang benar apa yang Datuk Mukhriz cakap sebelum ni, Perhimpunan blackout 505 ini bertujuan menimbulkan rasa benci di kalangan peserta terhadap kerajaan yang mendapat mandat daripada rakyat untuk tubuhkan kerajaan Persekutuan serta di Kedah ini.

Kalau setakat nak berhimpun tidak ada masalah. tetapi Ini kandungan ucapan oleh pemimpin pakatan pembangkang sarat dengan tohmahan dan dakwaan tidak berasas..

Betui tak apa yang Datuk Mukhriz cakap?? D.Mukhriz dah tau dah benda apa yang akan jadi nanti..Kalau tak caya tengok video kat bawah ni..


Setiap patah perkataan yang keluaq dari mulut pemimpin PR penuh dengan kebencian, caci maki dan perasaan dendam kesumat terhadap pemimpin BN..

Memang patut pun D.Muhkriz tak layan permintaan depa..Sebab depa boleh buat di  Markas Pas Kedah, Kerajaan BN Kedah tak larang pun kalau nak buat kat situ..Jadi apa masalahnya sampai nak ajak berdebat??

Ps: Satu perkara je yang SH nak tambah. Dasar budak setakat LULUS SRP, memang macam tu la pemikiran dia!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. SUDAH-SUDAH LA MAHPUT WOII..
    HANG PENTING UNTUK JAGA KANTONG HANG SAHAJA.

    YANG DATO MUKHRIZ HENDAK JAGA KEPENTING RAKYAT KEDAH.

    BalasPadam
  2. Makin lame semakin berat bodoh dia nih...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping