Berita Pahang

Ahad, Mei 12, 2013


Apa nak heran sangat dengan Si Azmin Ali ni. Dia memang dah terkenal sebagai 'Abang Aiskrim'. Tu pasal la dia suka jilat. Sama ada 'menjilat' atau 'dijilat', sama je beb!!!
Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Mohamed Azmin Ali pada Sabtu men'tweet' bahawa beliau mahu Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim untuk kekal sebagai Menteri Besar Selangor.
"Kita harus menyokong Khalid untuk kekal. Fokus saya kini adalah menjadi Ahli Parlimen yang efektif," kata Azmin dalam laman Twitternya.
Beberapa hari selepas berakhirnya Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) Ahad lalu yang menyaksikan Pakatan Rakyat berjaya mempertahankan negeri Selangor, Azmin berkata menteri besar yang baru tidak perlu 'pak turut' yang menyebabkan dirinya dipimpin oleh orang lain.
Gelaran 'pak turut' itu nampaknya dikaitkan secara tidak langsung dengan Tan Sri Khalid Ibrahim yang telah diberi sokongan oleh DAP dan PAS untuk mengekalkan jawatan Menteri Besar.
Pada sidang media Jumaat lalu, Azmin tanpa berselindung menyalahkan Presiden, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail kerana menghantar senarai calon Menteri Besar kepada Istana Selangor pada Khamis tanpa mendapat persetujuan dan konsensus barisan kepimpinan PKR Selangor, termasuk beliau.
Azmin turut mempertahankan diri daripada dikatakan kemaruk jawatan Menteri Besar kerana beliau telah menolak tawaran pada ketika itu bagi mengelakkan masalah perpecahan dan kestabilan dalam PKR.
Sejak beberapa hari lalu, Azmin menimbulkan banyak persoalan apabila membuat beberapa kenyataan dalam Twitter yang dilihat mengkritik kepimpinan tertinggi PKR.
Categories: , , ,

7 ulasan:

  1. tektik je ,bukan betul2pun.jgn terpengaruh.bo layanlah.dorang ni hanya bersandiwara.

    BalasPadam
  2. Smlm baru balik dr kelang, aku masuk ke kelang semenjak 2005 hingga skrg, apa yg aku perhatikan di bandar kelang tu penuh dgn mat bangla dan indon smpi aku rasa berada di jakarta, yg puak2 nepal pulak skrg ni dah pandai mabuk2 dan buat bising tanpa menghiraukan org lain aku tanya ngan org melayu kelang smlm rasa slmt ke duduk disini diorg ckp nak kuar mlm tak brapa nak brani la.. Sampah sarap toksah ckp la mcm kat india. Org cina di kelang smlm ckp petrol sudah naik harga tp blk dr kelang smlm aku isi petrol sama je harga rm1.90 tak da beza, apa makna ckp cina kelang tu? Aku pernah tanya ngan kwn aku yg pro pr knp kelang jd camtu? Dia jwb itu semua umno punya keje bw masuk bangla n indon utk undi BN tp kat kelang parti mana yg menang? Kalau dah org selangor pilih utk hidup camtu kita tak blh salahkan mrk yg penting mrk bahagia..

    BalasPadam
  3. Hapuskan SRJK(C).....mohon kak Rosmah pakai tudung...insyaallah sokongan rakyat akan bertambah..

    BalasPadam
  4. Tauke2 cina berkira2 untuk menaikkan harga barang dan mereka akan menuduh BN yang punya kerja, awas, pelbagai cara akan mereka lakukan bagi mensabotaj BN agar rakyat terus memberontak, ini agenda mereka dari awal sebelum pilihan raya, pakar yahudi ada dibelakang mereka, suasana dinegeri2 pr makin panas pihak berkuasa tolong pantau.

    BalasPadam
  5. mereka kan berlakon je.....macam producer filem tengah nak promosi filem sebelum tayangan umum yakni selepas *PRU13* . Kalau dah kaki kelentong@penipu sama je.........senang cerita jangan ambil kisah dengan dia orang punya lakonan.

    BalasPadam
  6. Punca dia pada makhluk sorang ni, yang mempunyai sifat semulajadi bangsa melayu yang kontra, iaitu tamak, busuk hati, tak boleh tengok orang senang, pendendam, pembelot, penderhaka, dan memiliki gen seorang hamba abdi, apa akan jadi jika nabi tak mengaku spesis ni sebagai umat? Dan kenapa nabi menolak spesis ni sebagai umat? Adakah perilaku spesis ni amat bertentangan dengan nilai Islam? Jika nabi tak mengaku spesis ni sebagai umat maka spesis apakah mereka? Layakkah dia menjadi pemimpin bangsa melayu yang majoriti muslim? Siapakah makhluk ni? tak lain tak bukan ialah...

    BalasPadam
  7. Makmurkan selangor...lbh byk bangla...afrika tentu selangor lbh meriah...goodluck bebeh!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping