Ahad, Mei 12, 2013


Itu berita yang SH dengar dari sahabat SH pagi tadi. Ada jugak yang tanya, tak de nak buat apa - apa ke untuk halang Si Ketua Penipu tu pada 14 Mei nanti?

SH tanya, nak halang buat apa pulak? Bagus apa kalau dia nak hasut rakyat agar menolak keputusan Pilihan Raya Umum baru ni.

Sekurang - kurangnya, rakyat dapat jugak melihat perangai dia yang semakin hari semakin hilang akal tu. Rakyat dapat jugak menilai sifat sebenar dia.

Kita kena ingat. Himpunan yang dia buat sebelum ini tak mendapat sambutan dari kalangan pemimpin - pemimpin lain dalam Pakatan Haramjadah tu.

Yang menyokong hanya DAPigs je. PAS redha dengan ketentuan Allah S.W.T. Diorang dapat terima kekalahan. Yang tak redha dengan ketentuan Allah ni orang munafik.

Maka, boleh kita simpulkan bahawa Si Ketua Penipu tu orang yang munafik. Malah, dia mungkin jatuh hukum syirik kerana menolak ketentuan Allah S.W.T.

Katanya, Si Ketua Penipu tu nak buat perhimpunan kat Kuantan 14 Mei. SH berani jamin, rakyat di Kuantan pun akan sokong sepenuhnya perhimpunan tersebut.

Sebab rakyat kat Kuantan semuanya menolak keputusan PRU dimana ianya menyaksikan Si Fuziah Thoron tu kekal sebagai ahli parlimen.

Tak cukup dengan itu, dia juga turut disertai oleh Si Fauzi Pendek. Lagi la orang kat Kuantan ni sokong himpunan tu nanti. Memang patut sangat dua ekor beruk tu dihalau dari bumi Pahang!!! Ada pun buat semak je!!!
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. kita ni nak duduk diam saja ka?

    BalasPadam
  2. Bang Polis dan Bang askar, kalau abg2 sekalian nk halang huru hara lagi besar kt KL nanti, maka halanglah sekarang. Kalau Anwar berjaya cipta momentum, dan kalau satu Malaysia turun KL nanti, dah tak boleh sekat dah. Skrg ni memanglah kita cakap dia pengkhianat, tapi penyokong2 dia yg tak sempurna fikiran tu kata dialah hero bangsa dan negara. Budak muda bang, apa diorang tahu. Yg dia tahu hanya memberontak!

    BalasPadam
  3. moga duli yang maha mulia sultan bagi nuar pelempang sedas dua baru dia kenal erti penyesalan

    BalasPadam
  4. betul tu klu nak halang sekarang,tapi gua tak yakin lah najib nak bertindak dia tak berani punya lah, 250 org d lahad datu pun termmengah2 nak bertindak tambaah ni 120k, tak lama lagi di kl mungkin 300k.dia biarkan saja

    BalasPadam
  5. apa kita dengar polis akan ambil tindakan saja. boleh kena hukaman tapi taada tindakan semua belakon sahaja PASAL ITU ORANG DAH TAK HORMAT ATAU TAKUT PADA POLIS DAN UNDANG UNDANG.

    BalasPadam
  6. Anwar lupa bahawa sejarah akan berulang. Jika dia nak jatuhkan kerajaan dgn demonstrasi jalanan, dia akan menyaksikan diri dia pulak satu hari akan dijatuhkan dengan cara yg sama atau lebih teruk dari itu. Kesal kerana manusia gila kuasa ni ada pengikut dan seolah tiada siapa menghalang. Kat negara barat dah lama kena reject. Mana KDN?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping