Sabtu, Mei 11, 2013


Dalam kemelut terkini mengenai isu pengundi hantu dan kekecohan sewaktu Pilihan Raya Umum diadakan baru - baru ini, ramai orang India telah menjadi mangsa.

Ianya berikutan dakwaan dan tuduhan dari kalangan puak - puak DAPigs yang menuduh masyarakat India sebagai pendatang tanpa izin dari Bangladesh.

Tapi, SH tak salahkan puak - puak DAPigs tu sebenarnya. Yang bersalah dalam hal ni ialah Si Tipah Koyak tu. Dia yang sibuk sangat nak bagi IC kepada orang India sebelum ni.

Rasanya semua orang ingat insiden Si Tipah Koyak memaki hamun seorang pegawai kakitangan Kerajaan di Jabatan Pendaftaran Negara tak berapa lama dulu.

Si Tipah Koyak tu siap tuduh pegawai JPN tu 'Anjing' kerana sengaja melengah - lengahkan urusan untuk menyemak dan meluluskan permohonan yang telah dibuat.

Dalam tuntutan tersebut, Si Tipah Koyak membawa hampir 300,000 orang India untuk didaftarkan sebagai warganegara. Nah!!! Sekarang diorang nak bantah pulak?

Korang tengok video dibawah ni. Satu keluarga India telah dihalau oleh anjing - anjing DAPigs yang dituduh sebagai pendatang asing. Tak ke macam sial perangai diorang ni?

Nampak sangat puak - puak Anjing DAPigs ni memang sengaja nak memainkan sentimen perkauman dengan menghina kaum India sedemikian rupa.

Tapi, dalam masa yang sama, diorang sendiri pun ada jugak yang bawak pengundi hantu yang terdiri dari kalangan bangsa mereka sendiri. 

Lebih dari 90 ribu pendatang tanpa izin dari China telah dibawa masuk ke Malaysia melalui satu sindiket yang didalangi oleh puak - puak Anjing DAPigs ni.

Kenapa yang itu diorang tak jadikan pertikaian? Kenapa yang itu diorang tak jadikan perkara tersebut sebagai satu pertikaian? Nah!!! Itu korang fikir la sendiri. Sekarang dah terbukti, siapa yang amalkan perkauman yang sebenarnya!!!

Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. http://youtu.be/4m9psU_skY4


    untok tipah..

    BalasPadam
  2. Tengok cara DAPigs mengganggu pilihanraya seolah-olah mrk lebih berkuasa dari pegawai pilihanraya.

    Rasa2nya ada sesuatu yg DAPigs ni nak sembunyikan, sbb tu beriya-iya tuduh org lain pengundi hantu.

    Kpd SPR, selain mengekalkan penggunaan dakwat kekal spt yg dikehendakki pembangkang yg berfikir 50 tahun kebelakang, MENGAPA SPR SENDIRI TIDAK MEMPERKENALKAN PENGGUNAAN SISTEM BIOMETRIK sbg satu lagi cara berkesan utk memastikan ketulinan kad pengenalan dan mengelakkan pengundi dari mengundi lebih dari sekali, kalau betul spt yg didakwa pembangkang? Adakah SPR takut bangkangan dari longkang oleh pembangkang terutama DAPigs?

    Kami sbg rakyat pun sudah dapat merasakan kemungkinan besar cina2 DAPigs cuba melindungi pendatang2 haram cina yg mungkin telah berdaftar sbg pengundi hantu.

    Tidak mustahil krn DAPigs boleh merasuah sesiapa saja lebih2 lagi bukan semua penjawat awam amanah dan tidak rasuah, malah ramai drp mrk juga adalah penyokong pembangkang, dan bersekongkol utk memburukkan reputasi agensi2 awam spt SPR, JPN dll.

    Harap perkara spt ini tidak dipandang remeh oleh kerajaan terutama SPR dan agensi2 berkaitan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ingat : dlm special fliers ada dikatakan boleh beli ic rm 50 sahaja. ....bukan kah disitu ada kemungkin ic dibeli dan diberi kepada 50 ribu china yg masok dgn voa....

      Padam
  3. .


    Tipah Koyak ni macam Minah Bangla @ Aci Banglawati. Rasanya hidung bertindik - entahlah. Fahaman Aljubs ni, segalanya berkemungkinan.



    .


    BalasPadam
  4. mari kita persoal tindak tanduk dia pulak , yang 300,000 tu pi undi tang mana?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping