Khamis, Mei 02, 2013


Oh, baru la kita tau. Rupanya masa majlis penyerahan borang dan sidang media yang Pak Lan buat dengan PKR dua bulan lepas merupakan satu pembohongan.

Perkara tersebut diakui sendiri oleh orang yang KONONnya nak jadi P.Ramlee dalam PKR tu. Kata dia, Pak Lan bukan ahli PKR.
BALAKONG – Bapa kepada Saiful Bukhari, Azlan Mat Lazim tidak pernah menjadi ahli PKR, kata Ahli Majlis Pimpinan Pusat parti itu, Datuk Johari Abdul.

Beliau melalui kenyataan akhbar semalam berkata, permohonan Azlan untuk menyertai PKR masih belum diluluskan.
Kalau Pak Lan bukan ahli PKR, buat apa pulak dia isi borang tu tempoh hari? Apa pulak kertas yang dipegang oleh Pak Lan masa sidang media tu?

Adakah Pak Lan pegang kertas kosong je masa tu? Untuk apa pulak Pak Lan buat sidang media di Ibu Pejabat PKR tu sebelum ini?

Nah! Nampak sangat yang puak - puak Pakatan Haramjadah tu cuba untuk menipu rakyat dengan membuat sidang media tersebut. Walhal, semua ini hanya rancangan diorang jugak.

Dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Pak Lan semalam, maka memang benarlah bahawa isu pasal kes liwat tu sengaja dibangkitkan untuk mengalih isu.

Isunya sebelum ini ialah mengenai penglibatan Si Ketua Penipu tu dengan insiden pencerobohan di Lahad Datu. Tu sebab diorang tergesa - gesa bangkitkan isu tu.

Semalam SH sempat duduk semeja dengan salah seorang ahli keluarga Pak Lan. Dia sendiri mengakui bahawa PKR yang mendesak Pak Lan buat pengakuan.

Malah diorang jugak yang menawarkan habuan untuk Pak Lan sekiranya Pak Lan membuat pengakuan kata kes liwat terhadap anaknya satu perancangan pihak tertentu.

Mereka telah menghantar agen untuk memujuk Pak Lan dan memberikan dia teks untuk dibacakan kepada media sebelum ini.

Sekarang, bila semuanya dah kantoi, muncul la P.Ramlee celup ni buat kenyataan yang bukan - bukan. Semuanya sebab nak tutup Kebenaran. Al maklum la. Jenis manusia yang Takut dengan Kebenaran ni sanggup buat apa saja. Kalau tak Menipu memang tak sah!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Apart p ramli celup kahn kahn kah,,,pak Job:-P

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping