Khamis, Mei 02, 2013


Itu ayat yang didedahkan oleh AIDC mengenai sebuah video yang dikirimkan kepada mereka sebelum ini. Video itu dikirimkan oleh sumber yang dipercayai.

Tetapi bagi SH, apa yang dinyatakan itu memang cukup benar. Si Nurul Izzah tu akan tetap kalah walaupun tak de video ni. Percayalah.

Rakyat di Lembah Pantai semuanya sudah celik belaka. Mereka dah mampu untuk melihat yang mana intan dan yang mana kaca.

Hanya berdasarkan kepada prestasi kerja Si Nurul Izzah tu selama lima tahun ini sahaja sudah mencukupi untuk mereka menolak Si Nurul Izzah tu nanti.

Jadi, jangan salahkan video ni menjadi akibat dia kalah nanti ye. Suruh Si Nurul Izzah tu salahkan diri dia sendiri sebab dia jugak yang tak reti nak buat kerja. Kalau setakat pandai menipu je, baik tak payah jadi wakil rakyat!!! Duduk rumah lagi bagus!!!
AIDCNews – 02/05/13 – “Nurul Izzah tetap kalah di Lembah Pantai bukan disebabkan video ini,” kata pembaca yang mengirim satu video tanpa tajuk berdurasi 1:15 minit. 
“Bukan sebab video ini,” ulangnya sekali lagi, sambil menambah, “tetapi disebabkan sikap angkuh dan budaya elit Nurul Izzah yang diwarisi dari darah ayahnya, Anwar Ibrahim. 
“Selain itu, kenyataan Nurul Izzah sokong murtad dan LGBT mengguris sentimen pengundi Melayu-Islam,” tambahnya lagi.
Pendapat pembaca itu hampir sama dengan kenyataan bekas Setiausaha Politik Zuraida Kamaruddin, Fareez K. Intidzam yang berkata Nurul Izzah adalah seorang yang sangat bijak memanipulasi keadaan dengan berbekalkan peribadi santun dan Islamik walhal hakikatnya moralnya adalah sangat buruk.
Menurut beliau, umat Islam harus kenang kembali bahawa Nurul Izzah secara terbuka pernah menyokong pelaksanaan akta kebebasan beragama dan hak LGBT andai Pakatan menang kelak.
Sebagai seorang Islam, tambah beliau setiap umat Islam sama ada ahli PKR, PAS, Umno hatta DAP sekalipun harus sedar bahawa setinggi mana inspirasi politik, kedaulatan Islam tidak sepatutnya diinjak-injak sewenangnya. 
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping