Ahad, Mei 12, 2013


Sebelum ini, ada pencacai Pakatan Haramjadah dengan bangganya kata yang sokongan Azmin terhadap Khalid mampu membuatkan UMNO/BN ternganga.

Kononnya, dalam dakwaan mereka, pertikaian hangat yang telah ditimbulkan oleh Si Azmin terhadap Khalid Gagap sebelum ini telah berjaya diselesaikan.

Benar, Azmin dah buat 'U-Turn' dan menyokong perlantikan Si Khalid Gagap tu. Tapi adakah dia benar - benar menyokong dan redha dengan perlantikan Khalid tu?

Sebenarnya, semua orang pun tahu yang ianya hanya wayang Si Azmin tu saja. Dia nak gambarkan kepada rakyat kononnya isu berkaitan perkara tersebut sudah selesai.

Adakah benar isu itu selesai? Kalau isu tu dah selesai, apa kejadahnya Si Azmin ni nak cari gaduh dengan orang lain dalam laman twitter!!!

Selepas puas dia balun Kak Wan Omega dan Khalid Gagap, Azmin kini menjadikan Syed Ali pulak sebagai sasaran serangannya. Puas jugak diorang bergaduh.

Sindir menyindir sampai ada dikalangan ahli yang terpaksa campur tangan dan memohon agar pertelingkahan itu dihentikan segera.
PETALING JAYA: Pertelingkahan dalam talian yang berlaku di antara Timbalan Presiden PKR Azmin Ali dan pemimpin terdahulu, Dr Syed Husin Ali telah mewujudkan reaksi segera daripada penyokong-penyokong parti yang merayu agar mereka menghentikannya.
Syed Husin menghantar 'tweet' kepada Azmin berikutan kenyataan pada sidang akhbar mengenai urusan parti dan pelantikan Menteri Besar Selangor baru-baru ini.
Syed Husin mempersoalkan mengapa Azmin menggunakan media dan berkata, ini hanya akan menyebabkan Umno akan "menari-nari gembira".
Beliau berkata Azmin mungkin telah membuat kesalahan, sambil menambah tindakan dan kenyataan beliau boleh menjejaskan kredibiliti parti.
Azmin membalas dengan dua 'tweet', memberitahu Syed Husin untuk menghentikan kepura-puraan dan mendakwa persoalan kredibiliti hanya timbul jika ia menjejaskan orang lain tetapi tidak dirinya (Syed Husin).
Dalam 'tweet' kedua, Azmin memberitahu Syed Husin bahawa beliau juga tahu apa yang telah berlaku dan mendakwa bekas Timbalan Presiden PKR itu juga telah menghantar 'tweet' "menyerang" pemimpin parti Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana tidak memilih saudaranya.
Nah!!! Bukankah itu bukti bahawa Si Azmin ni masih belum redha lagi dengan keputusan yang telah dibuat oleh parti dia sendiri? Jadi, tak payah la puak - puak pencacai Pakatan Haramjadah tu nak sibuk - sibuk kata isu tu dah selesai pulak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping