Sabtu, Mei 11, 2013


Aiseh! Dah tentu - tentu meleret Si Nurul Izzah tu tersenyum bila dia baca kenyataan dibawah ni. Lagi bertambah senang la kerja dia nanti.

Sebelum ini, 5 tahun Si Nurul Izzah tu hanya sekadar duduk dan bersenang lenang di Lembah Pantai. Satu kerja pun dia tak buat. Setakat goyang kaki je.

Sebab semua kerja dia untuk menjaga kebajikan rakyat dah dibuat oleh lain. Dia tak payah nak susah - susah turun padang hari - hari. Dah tentu - tentu RNC ada.

Terutama sekali bagi nak menjaga kebajikan mereka yang berada di kawasan PPR. RNC memang terkenal dikalangan penduduk dikawasan tersebut.

Jadi, Si Nurul Izzah ni tak payah susah - susah tolong mereka yang memerlukan bantuan Kerajaan. Dia setakat jaga golongan Elit Pertengahan.

Golongan Elit Pertengahan ni pulak bukan jenis yang nak sangat bantuan dari Kerajaan. Diorang BR1M pun ada yang tak ambik sebab gaji diorang besar.

Apa yang penting bagi diorang, kos sara hidup mereka terkawal dan tidak terlampau tinggi. Diorang bukan kisah sangat nak mintak apa - apa. 

Bukannya diorang nak mintak tanah, rumah atau sebagainya. Tu semua diorang mampu untuk miliki. Dan mereka inilah yang menjadi pengundi tegar Si Nurul Izzah tu.

Ingat Si Nurul Izzah tu nak sangat ke bergaul dengan orang yang duduk dikawasan PPR? Jangan harap la!!! Hilang la standard dia nak bergaul dengan mereka.

Jadi, SH tabik jugak kat RNC sebab dia rela merendahkan diri dan dapat diterima dikalangan penduduk - penduduk PPR walaupun kedudukan dia lebih dari golongan Elit Pertengahan macam Si Nurul Izzah tu!!! Teruskan usaha RNC. Bela nasib rakyat yang memerlukan!!!
KUALA LUMPUR - Calon Barisan Nasional (BN) kerusi Parlimen Lembah Pantai Datuk Raja Nong Chik Zainal Abidin berjanji untuk terus berkhidmat kepada penduduk di kawasan itu atas kapasiti sebagai pemimpin Umno walaupun beliau tewas pada pilihan raya umum Ahad lepas.

Katanya beliau akan terus membantu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk meneruskan agenda mendahulukan rakyat.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Tolong utk org2 UMNO dan BN jer tau RNC..kalo tak sampai bila pun puak2 tu tak kan sedar. Takut you jadi pekerja tanpa gaji..apa istilah itu??...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping