Jumaat, Mei 24, 2013


Kalau orang kata Anwar Ibrahim tu Gila, SH merupakan orang pertama yang akan memanjatkan kesyukuran. Akhirnya, hilang akal jugak dia dibuatnya.

Tapi berbeza pulak dengan puak - puak Anak Muda Kecoh ni. Diorang tak suka pulak kalau Menteri KDN jadi Gila. Sebaliknya diorang marah pulak.

Sebelum ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu jugak yang dok mengutuk dan mengkritik pihak keselamatan kerana lambat bertindak dalam sesuatu isu.

Itu bahan pertikaian mereka dalam isu di Lahad Datu. Kononnya, kata diorang, tindakan lembab dari pihak keselamatan itulah yang membuatkan keadaan tidak terkawal.

Sekarang pihak KDN dengan Menteri serta Ketua Polis Negara yang baru sudah pun bertindak bagi menghalang sebarang kekecohan yang bakal berlaku.

Pun masih ada jugak orang yang tak suka? Pun masih jugak diorang yang nak pertikai? Apa lagi yang diorang nak ye? Nak bagi diorang memerintah? Alamat jahanam la Negara jawabnya!!! Isu dalam parti sendiri pun tak selesai, nak ambik alih Negara macam mana!!!
Angkatan Muda KEADILAN (AMK) Selangor menyelar tindakan rakus Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi yang sejak memegang jawatan, berterusan menggunakan kuasa sewenangnya bagi menutup mulut rakyat dan menghentikan penentangan terhadap penipuan pilihanraya yang lalu. 

Pembebasan Adam Adli melalui ikat jamin, tidak mencerminkan apa-apa apabila Yb Tian Chua, Sdr Haris Ibrahim dan Dato’ Thamrin Ghafar ditahan beberapa jam yang lalu.

Tindakan Zahid ini dilihat sebagai penuh kegilaan, mengancam dan menyekat kebebasan majoriti rakyat yang mula bangkit untuk mempersoalkan kerajaan Barisan Nasional serta SPR diatas beberapa penipuan jelas bagi rejim pemerintah mengekalkan kuasa dalam pilihanraya paling kotor dalam sejarah.

AMK Selangor bertegas sebarang bentuk penentangan, dan kebangkitan yang berlaku sejak 5 Mei 2013, bukanlah berpaksi kepada kekecewaan dan tidak menerima kekalahan tetapi adalah satu manifestasi persoalan tentang beberapa bentuk salahlaku serta penipuan pilihan raya.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Saya rasa Zahid di pehak yang benar. Terbaik Zahid.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping