Isnin, Jun 24, 2013


Kita percaya yang berkemungkinan besar akaun FB ini adalah palsu dan gambar amoi cun digunakan bagi menarik ramai jantan berhidung belang menjadi rakannya sebagai strategi untuk mempengaruhi mereka semua kepada agenda politik tertentu.

Demi cinta dan nafsu, bukankah ramai yang menjadi tidak keruan? Taktik yang jijik tetapi berkesan dalam aspek gerak saraf di media sosial.

Yang lagi best, 'amoi' ini bukan setakat tidak takut dengan tindakannya menghina Islam dan Rasulullah SAW, malah dengan selamba mempertahankan dan memperlekehkan lagi UMNO dan BN apabila tindakan kurang ajarnya disebarkan.

Di bawah ini adalah komen terkini 'Sally Yen' pada hari ini berhubung tindakan bangsatnya itu.

Ok, tadi kami ada kata yang berkemungkinan besar akaun FB ini merupakan perangkap seksual bagi parti politik tertentu. Jika anda bijaksana, cuba teka parti politik mana yang menjadi tunjang sokongan amoi ini?

Kadang-kadang kita pelik, bukankah dalam Pakatan Rakyat itu ada juga orang Islam yang mewakili PAS dan PKR, malahan DAP?!!

Apakah mereka tidak merasa sedikit pun marah dan jijik dengan tindakan amoi bangsat ini?!! Apakah kerana amoi ini sefikrah dengan mereka, maka segala-galanya menjadi HALAL kepada amoi ini?!!

Lebih menjelikkan, mereka boleh berdebat lagi dengan mereka yang kecewa dan marah dengan tindakan penghinaan ini dengan menyalahkan pula UMNO dan BN sebagai puncanya.

Apa peranan PAS sebagai parti yang menggunakan nama ISLAM jika kes amoi yang seorang ini tidak mampu ditangani? 

Tidak cukupkah diperkudakan dengan hina oleh DAP bagi parti tersebut meraih kemenangan besar pada PRU lalu? Tidak cukupkkah PAS dihina di P.Pinang apabila tidak diberikan satu jawatan yang signifikan pun dalam Kerajaan Negeri?
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Yg paling bodoh si abby bleh sokong...bodoh btul la minah masam tu

    BalasPadam
  2. apa yg orang boleh buat? yang dahulu pun belum settle datang pulak yg baru. cuba kita cari sisial ni dan kerjakan. nak tunggu polis siasat? sampai kucing bertanduk pun tak akan boleh settle. sebab tu orang kafir kat malaysia ni dah nak tocang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping