Berita Pahang

Selasa, Disember 06, 2011


Ramai orang yang bagi komen dalam blog Semut menyatakan bahawa Si Nurul Izzah ni dua kali lima je dengan Papa dia. Dua - dua tak boleh pakai.

Ingatkan setakat itu je persamaan Si Nurul Izzah ni dengan Papa dia. Rupanya, ada lagi benda yang sama telah dibuat oleh Si Nurul Izzah dan Papa dia ni.

Kalau Papa dia ada video skandal, dia pun ada jugak. Jadi, meh kita tengok video skandal Si Nurul Izzah ni pulak. Katanya ada sampai ternampak Coli dia tertanggal.


Memang sah, Si Nurul Izzah ni tak tau nak jaga rakyat. Yang dia taunya, mempertikaikan itu dan ini. Nak harapkan dia bantu rakyat? Kirim salam je la. Kalau suruh menipu, pandai la dia. Dah memang itu je keje yang dia tau buat pun!!!
Categories: ,

24 ulasan:

  1. Kalau mahal dan x berqualiti belilah di kedai 1 Dapig.

    BalasPadam
  2. Orang tua2 kata.., kalau di'asuh' dengan cara tipu..., dengan budaya tipu-menipu, akan lahirlah anak yang penipu... Kalua tak semua anak.., skurang2 seorang tu akan suka menipu..

    Mungkin dah jadi macam 'baka'.... entah laa...

    BalasPadam
  3. memang dah baka penipu...

    BalasPadam
  4. Nak tambah ... bukan stakat baka tapi dah jadi saka. kah kah kah

    BalasPadam
  5. cari makan ma .. lagu tu

    BalasPadam
  6. ..inilah yg dikatakan oleh orang tua kita..'bapa buret, anak rintik'...

    BalasPadam
  7. dia sndri pun xbeli brg kt c2 pastu nk ckp brg xde kualiti... sng2 je dia ckp... murah xsmstnya xde kualiti k...

    BalasPadam
  8. carrefour, giant dah pasaraya besar pun ada brg in-house sendiri kenapa nurul tak pertikaikan? kenapa brg KR1M yg nurul pertikaikan? apa musilatnya? kenapa busuk hati ni nurul....

    Walaupun kau tak suka kerajaan tapi kerajaan buat untuk rakyat bukan kerajaan ckp keluarga kau tak boleh beli brg kat KR1M? kenapa lah kau busuk hati.. siapa dah tuiiii kau sampai kau marah ni?

    BalasPadam
  9. Maafkan lah Nurul tuan2 sekelian..diakan tak tau apa pun tentang nak bela nasib rakyat,korang tak tengok ke dalam akaun dia ada baper,,kerja dia hantam saja,,yang elok pun hantam jugak,,memang bodoh tak macam bapak dia

    BalasPadam
  10. apalah yg si Nurul ni tau nak buat, masuk politik pun krn bapak dia. dilahirkan dlm keluarga yg kaya raya, almaklumlah PKR - "Pemimpin Kaya Raya".

    kalau ada ingatan nak tolong rakyat pun rasanya, dia tak tau nak mulakan macamana, pasal tak pernah hidup susah.

    Kebanyakan pemimpin yg berjiwa rakyat adalah pemimpin yg pernah melalui susah senang dlm hidup dan kehidupannya. Jadi pada Nurul Izah ni tak payahlah rakyat mengharap sangat pertolongan dan bantuan darinya. Dia tak tau apa2.

    Kalau rasa dah tersalah beri undi pada dia dulu, PRU akan datang berilah pada org yg boleh diharapkan berjuang utk kebaikan rakyat pulak!

    BalasPadam
  11. cakap siang pandang2 cakap mlm dengar2...kalau sesat hujung jln balik le pangkal jln...org2 melayu cukup indah mencipta kata2 nasihat...PR memang dah haprak ni memang haprak lagi cinabeng..kita tukar undi kita balik pada BN...kita org melayu memang tiada pilihan melainkan umno....aku tak nafikan umno pun ada kelemahan....jgn sbb nyamuk sekor kita bakar satu ...las las dgn rumah2 sekali hangus....setiap kali komen aku selitkan contoh...melayu s'pore..tiada apa lagi yg tinggal hanya kg gelam warisan melayu terakhir dah menjadi sejarah akibat tikam pemimpin sediri di sutu ketika dulu....ini adalah keberanaran bukan omongan..yg dibuat oleh gomen PAP S'pore....nah sekarang DAP akan meranapkan melayu......

    BalasPadam
  12. PRU ni, akan balik semula ke asal.....

    cukup lah bagi peluang sekali hancur, punah ranah...

    asyik salahkan org lain je x habis2, tp apa yg diorg buat utk rakyat... kosong... ckp je besar

    BalasPadam
  13. orang ramai yang biasa beli barangan dikedai 1malaysia semuanya mengatakan harga murah berbanding kedai pasaraya lain ! semuanya kata nak kerajaan buat lagi banyak kedai sebegini diseluruh tempat ,

    tetiba datang betina sial anak anwar ni kata macam2 , ini salah itu salah ..ini mahal ini mahal !

    pernah tak Nurul berbelanja di kedai 1malaysia ?

    teruk perangai pembangkang ni , betul2 tak guna ...nama saja YB , tak ada faedah lagsung , asyik bohong dan politik kosong 24 jam sehari !

    PRU akan datang , jangan undi pembangkang , undilah BN , tolak pembangkang !

    BalasPadam
  14. Hai kawan-kawan, saya pun benci DAP, PKR dan Pas. Tapi tak elok ketawakan saka. Kaum keluarga saya masih membela saka. Ingat2 boleh tak suruh saka tu sabotaj ceramah PKR, Pas dan DAP?

    BalasPadam
  15. Kalau saka keluarga saya itu datang menjelma macam Nurul Izzah tua tanpa coli, mungkin bertempiaran lari semua orang yang hadir di ceramah Pakatan!

    BalasPadam
  16. Ko bawak le sekali `saka' ko tu masa ceramah Pemusnah Rakyat. Nak jugak tengok sama ada rakyat yang lari dulu ke atau gampangan politik murahan yang cabut dulu. Kesian ... hampir setengah dekad orang melayu dimusnahkan dengan stail politik membodohkan melayu.

    Maaf eh prof ... gunakan `saka', aku ni memang dari dulu cukup tak berkenan dengan anwar dan kaum-kaumnya.

    BalasPadam
  17. KR1M mahal???......KRIM anu bapak dia yang paling murah....tabur merata.....

    BalasPadam
  18. Kalau ada bini yg berhati busuk macam ni la elok ditalakkan dengan TALAK 3 !! Sebabnya? Kita tak mahu anak2 kita di ajar menjadi penipu dan penderhaka bangsa dan agama! Inilah yg dikatakan dengan "bunga dedab".

    BalasPadam
  19. YB (Yang Bangang)

    Nurul Izzah sememangnya yang banggang kerana mempertahankan apa sahaja tindakan DAP dan menentang apa sahaja usaha BN untuk memajukan orang Melayu.

    Mungkin kerana di tak mahu orang Melayu kaya takut kalahkan kekayaan bapak diua.

    Dengar NUAQ ada berbilion-bilion duit yang tak boleh nak dibelanjakan kerana Tun dah hapuskan penggunaan wang RM500 dan RM1000.

    So diharap semua RAKYAT MALAYSIA kembali menyokong BN kerana jika NUAQ berjaya pasti dia akan kuatkuasakan kembali penggunaan wang tersebut untuk melakukan wang tersebut.


    ........

    BalasPadam
  20. rakyat yg pilih nurul izzah...yg korang dengki apa hal...klu korang nk pilih sahrizat korang pilihla tak payahla dok buat fitnah kt orang lain...kn lebih baik korang cita pasal sahrizat n lembu2nya 250juta...citala-citala sayang ku...

    BalasPadam
  21. Memang rakyat pilih dia hari tu TAPI sebab undi protes..orang kat kawasan dia dah nampak perangai sebenar makcik sekor ni..tak pernah nak turun melihat kawasannya..kat parlimen pun kaki ponteng..huhu..lagi satu..dia memang dah tau orang nak reject dia PRU13 ni..sebb tu dia nak pindah kawasan haha..masalahnya..orang nak terima ka??

    BalasPadam
  22. ala kalau bapak depan belakang sapu inikan pulak anaknyer kena sapu muahahahaahah cheh jahat nyer aku

    BalasPadam
  23. dah dekat akhir zaman.. memula bersepah anak2 dajjal sebelum keluar dajjal bapa sekali fitnah..

    BalasPadam
  24. ken ada kelulusan dulu br bleh appear komen.. cait pencacai parti lendir..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping