Isnin, Jun 03, 2013


Apa la malang sungguh nasib anak Si Nik Aziz ni ye tak. Baru jadi Ahli Parlimen, dah kena maki hamun dek Pencacai PKR. Macam orang tak de maruah pulak dibuatnya.

Kalau sebelum ini, orang kata Si Nik Aziz tu 'Maksum'. Tak de cacat cela. Sampaikan orang nak tegur apa yang dia cakap pun tak boleh. Ada 'Keramat' katanya.

Tapi bila tiba tang anak, selamba badak je puak - puak PKR ni maki hamun. Siap panggil dia Bahlol lagi sebab keluarkan kenyataan bertentangan dengan agenda PKR.

Tengok komen yang dibuat oleh minah kat bawah ni. Tak ke itu merupakan satu penghinaan terang - terangan terhadap anak kepada 'Wali Keramat PAS'?


Dalam keadaan macam ni pun PAS masih boleh berdiam diri? Pun PAS masih mampu untuk menerima penghinaan terhadap pemimpin mereka?

Pun PAS masih jugak nak ikut telunjuk PKR? Pun masih lagi PAS nak terus kekal jadi hamba Pak Angguk Saja kepada parti yang amalkan Nepotisme ni?

Sudah - sudah la jadi orang suruhan ni wei! Buat malu je pada orang lain. Setakat jadi Keldai yang boleh dicucuk hidung dek orang lain, apa gunanya.

Kalau tak nak bersatu dengan UMNO pun tak de hal la brader. Tapi jangan la sampai tahap sanggup jadi Balaci orang lain pulak!!! Mana perginya maruah perjuangan mereka sendiri? Kot itu pun dah dicampak dalam tong sampah, tak tau la pulak!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. dah nak buat macam mana.. kahak dan air liur basi puak2 pkr dan dap itu adalah teramat suci bagi pas... pas pasti akan jilat sampai licin segala kahak dan air liur basi pkr dan dap...

    pas penjilat tegar pkr/dap.. takebeerr pas.. pas por oll maaa...

    BalasPadam
  2. tok guru tok guru!!!!!!mcmana nh tok guru????cepatla keluarkan kata2 ajaib tok guru!!!!tok guruuuu!!!

    BalasPadam
  3. Dlm pakatan kita wajib bertolak ansur...
    Betul la tu ditolak org...beransur ansur hang semua pas dikuda org...
    hehehehe

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping