Sabtu, Jun 01, 2013


Halamak ai!!! Kesiannya la tengok diorang ni ek. Dah terbogel depan khalayak ramai pun masih lagi diorang nak dakwa yang diri diorang tu bermaruah.

Hakikatnya, tak payah nak dibogel depan orang ramai pun diorang memang semula jadinya tak de maruah. Malah diorang sendiri tak pernah ada etika.

Hari ini, Si Anthony Loke tu tuduh RoS tidak beretika kerana membuat tuduhan yang bukan - bukan terhadap parti mereka. Sebaliknya DAPigs sendiri bukan parti yang beretika.

Jadi, tak payah la diorang nak cerita pasal bab Etika ni. Kalau dah diorang sendiri pun tak faham apa maksud etika, apa gunanya diorang nak menyalak tak tentu arah?

Yang pasti DAPigs sebagai sebuah parti tidak pernah mengutamakan etika dalam permainan Politik mereka. Tengok la cara diorang berpolitik, pun kita dah tau dah.

Sebelum ini, diorang tuduh Si Ketua Penipu yang bernama Anwar Ibrahim tu sebagai seorang KAKI LIWAT. Habis satu Malaysia DAPigs pusing dan jaja cerita tu.

Hampir dalam setiap ceramah, Si Karpal Whilchar, Si Guan Eng, dan disertai Si Mat Syabun mengulangi serangan dan menuduh Si Ketua Penipu tu seorang PELIWAT.

Tapi, akhirnya PELIWAT tu jugak yang diorang julang. PELIWAT tu jugak yang diorang nak jadikan sebagai Perdana Menteri Malaysia. PELIWAT tu jugak yang dijadikan idola.

Bukan ke itu membuktikan bahawa puak - puak DAPigs tu tak de etika? Bukan ke itu bukti kukuh bahawa DAPigs ni sebuah parti yang tak de maruah?

DAPigs ni merupakan satu - satunya parti dalam dunia yang memang tak tau apa maksud MARUAH. Diorang sanggup buat apa saja untuk mendapatkan kuasa.

Diorang sanggup MENIPU, MEMBELI dan MENYEBARKAN FITNAH hanya semata - mata untuk merampas kuasa di Malaysia ni. 

Boleh dikatakan bahawa DAPigs ni lagi kejam dari Yahudi Israel. Diorang ni lagi rakus dari puak - puak Zionist. Tu pasal la Si Ketua Penipu tu boleh bekerja untuk diorang.

Jadi, apa gunanya DAPigs nak mengakui bahawa mereka masih lagi beretika dan menuduh orang lain sebaliknya? Tolong cermin diri tu dulu sebelum nak tunding jari pada orang. Jangan setakat pandai cakap je, tapi diri sendiri pun macam SIAL!!!
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Tunggang menunggang..tunggang politik..yg diatas tunggang pelacur..

    Hancur negara pemimpin begini.

    BalasPadam
  2. Etika dalam berbogel, jangan salah faham, nak buat maksiat pun kena ada etika, ni pegangan orang yang tak ada agama.

    BalasPadam
  3. cuba cari peraamaan antara cina yg mempunyai sir name L(lim,lee,lin dsb) diseluruh dunia
    bandingkan perangai mereka dengan zionas yahudi.ade persamaan tak?

    BalasPadam
  4. Tentulah ada. Terutama cina keturunan Han.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping