Isnin, Jun 24, 2013


Hebat beb Si Ostazah Pening ni. Dia bukan sahaja ada kemampuan untuk mengeluarkan fatwa sendiri. Tapi dia juga menyokong Amoi yang hina Nabi tadi.

Kalau kita baca kenyataan yang dikeluarkan oleh SI Ostazah Pening dalam laman twitter dia, nampak sangat Si Ostazah Pening ni tak paham apa maksud dakwah.

Jika selama ini, PAS sering kali mendabik dada mengatakan yang mereka ada hasrat nak berdakwah kepada DAPigs dengan memperkenalkan Hudud secara perlahan - perlahan.


Tapi, nampak gayanya usaha itu GAGAL apabila PAS sendiri menggugurkan perjuangan tersebut secara terang - terangan. Maknanya, tarbiah PAS kepada DAPigs ni tak jadi.

Oleh yang demikian, kita faham la kenapa Si Ostazah Pening ni pun sama jugak dengan PAS. Dia sendiri tak faham apa yang perlu dia buat bagi menegakkan Kebenaran.

Adakah hanya Amoi Sial tu sahaja yang ada hak untuk mempertahankan kepercayan dia? Bagaimana pulak dengan orang Islam? Adakah mereka tidak ada hak untuk bertindak?

Sewajarnya, Si Ostazah Pening yang kata dia nak mencari Keredhaan Allah ni sendiri perlu bertindak dan menyedarkan Amoi Sial tu. Bukannya keluarkan kenyataan seolah - olah dia menyokong Si Amoi Sial tu!!!
Categories: , , ,

11 ulasan:

  1. jika nak pertahan agama tak kan menghina nabi kita..apa kaitan agama kita dgn agamanya.. bila pulak Islam ciplak agama kristian..lagi lagi khatolik..

    Ustazah...cuba terang apa itu gospel dan bible.. apa perbezaannya... rukun Islam dan rukun iman kita sama ke?????

    Al Quran tu ciplak ke ustazah... dr zaman nabi sehingga sekarang..tidak ada sedikit yg boleh diubah... pertahankan apa..awak tu sebagai Islam yg pertahan nabi kita bukan pertahankan org kafir..so!?!!!!



    BalasPadam
  2. Ustazah....dah berapa bible yg dikeluarkan oleh vatican city.....wahyu dtg dr mana tu.

    Al Quran dr firman Allah tidak diubah..bible kata kata manusia mungkin ada sedikit dr kata nabi isa dulu tapi terlalu sedikit.

    Nak pertahan agamanya tapi menyentuh agama Islam..salah pulak tu..itu namanya menghina.
    BIADAP CINA KAFIR

    BalasPadam
  3. Allah swt dah jadi otak ostazah pening ni mereng kot!! Tak lama lagi confirm masok hospital gila.

    BalasPadam
  4. kenapa abby ni dia dh sewel terok sgt ni...

    BalasPadam
  5. Alaaa... Bukannya apa tu... Dah habis PRU. Bimbang populariti dah merudum. TV aliran perdana dah tentu2 kena band. Bang Mat tak tentu lgi. Nak cari publisiti le tewww...

    BalasPadam
  6. Tanah da lama x dipajak la tu..rumput da panjang x dipotong... Kesian hehehe

    BalasPadam
  7. Salam..kepada sesiapa yang berlagak untuk menjadi juara bagi orang2 kafir..hayatilah Surah Al-Kafirun..terutama pada ayat akhir surah tersebut.."Untukmu agama Mu..untuk ku agamaku"..jika ayat ini jadi pegangan setiap orang Islam..insyallah..kita akan selamat dunia dan akhirat..

    BalasPadam
  8. bangang sangat ostadzah bahalul ini ... siapa yang mempertahankan siapa? ... adakah kita serang kepercayaan cina babi itu ostadzah bahalul? ... sebenarnya amoi babi tu yang menyerang kepercayaan kita ... ostadzah bahalul ini betul fahamkan apa yang dicakap oleh cina babi tu? ...adakah kita sahaja yang perlu memahami kepercayaan amoi babi tu? ... adakah amoi babi tu memahami kerpercayaan kita pulak? ... apalah ostadzah bahalul ini, orang yang hina Nabi dan agama kitapun boleh kita nak terima dan kononnya memahami ... kalu tidak tahu berfikir janganlah bercakap perkara yang bahalul.

    BalasPadam
  9. Sy wakil pemuda pas kg marang terengganu ingin melafazkan abby ababi adalah golongan babi...makhluk paling babi di antara babi..babi pun x mintak jadi babi...tp abby adalah babi tegar...abby sebabi babi nye..

    BalasPadam
  10. Saya bg wakil negeri sembilan mengumumkan abby abadi adalah lebih babi dari haiwan itu sendiri.babi hina islam pastu pertahankan babi tu.bukan nak pertahankan agama.kesimpulannya abby abadi lebih babi dari babi yang menghina islam tu.dakwah apa mcm tu?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping