Selasa, September 24, 2013


Alamak ai!!! Apa masalah Si Blogger DAPigs ni sebenarnya? Kenapa pulak dia masih lagi nak meroyan tak tentu arah dan memaki hamun DAPigs ni?

Dari dulu lagi orang dah cakap, DAPigs ni parti yang memang tak boleh nak dipercayai. Tapi dia degil. Dia ingat DAPigs ni mampu nak memperjuangkan Melayu.

Sekali dah kena main. Dah dia jugak yang kena tipu. Baru dia nak tau yang DAPigs ni hanya sekadar nak mempergunakan Melayu untuk dapat kuasa.
SHAH ALAM: Lebih setahun lalu, bekas ahli veteran Umno,  Aspan Alias menyertai DAP yang terus menjulang beliau sebagai bukti parti pembangkang itu juga didokong oleh kaum Melayu dan bukannya bangsa Cina sahaja.

Hari ini Aspan bersuara lantang, namun bukan untuk memuji DAP tetapi membidas parti itu sebagai organisasi perkauman yang tamak mahukan kuasa politik orang Melayu.

Beliau menuduh DAP sebagai memperalatkan orang Melayu, malah institusi Islam sendiri.

DAP pandai main politik, mereka nak kuasa politik hingga sanggup belanja besar. Tambah peruntukan bagi Majlis Agama Islam Pulau Pinang dari RM10 juta kepada RM60 juta setahun," kata beliau.  

“DAP bagi semua itu tapi yang penting (kuasa) politik dia mahu kawal. Itu DAP. Saya dah masuk DAP, jadi saya tahu,” kata Aspan.

DAP itu membohong. Mereka kata memperjuangkan 'multi-racial' (pelbagai kaum). Hari-hari dulu telefon saya, wakil ketua menteri (Lim Guan Eng) datang jumpa saya minta tolong masuk DAP,” kata beliau kepada Antarapos.  
Nampak sangat la Si Blogger DAPigs ni memang tak pandai dalam Politik. Nampak sangat la dia sendiri pun memang buta. Benda itu pun dia tak nampak.

Apa yang pasti, sekarang ni nama dia sendiri dah buruk. Sama ada dalam DAPigs mahu pun dalam mana - mana parti sekali pun. Ke mana arah tuju dia lepas ni?

Orang sekarang dah mula bercerita yang Si Blogger DAPigs ni sebenarnya nakkan jawatan. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah macam orang sekarang ni.

Andaikata DAPigs bagi dia jawatan, bagi dia kedudukan, dia la dia nanti. Itu je ubat untuk orang Gila Meroyan macam dia ni. Bukannya susah sangat pun.

Jelas, ahli Politik macam Si Blogger DAPig ni berjuang bukan atas dasar perjuangan itu sendiri. Jauh sekali dia nak memperjuangkan Melayu. Tapi dia hanya berjuang untuk kepentingan diri dia sendiri je!!! Itu je perjuangan dia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Ini lah manusia yang jenis tak tau mengenang budi..bila dah kurang dapat projek daripada UMNO dia lari ke DAP supaya dapat kuasa dan projek yang boleh kembongkan koceknya tapi sekarang baru dia nak sedar yang dia dipergunakan padan lah dengan muka ko..bodohhh sangat.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping