Selasa, September 24, 2013


Diatas ni petikan dari laman portal The Malaysia Insider mengenai kenyataan seorang pemimpin PAS berkaitan dengan isu 'Abu Mayat Chin Peng'.

Sibuk betul pemimpin PAS ni dengan cerita pasal Si Bapak Komunis yang dah bunuh ramai orang di Malaysia ni ek. Kalau pasal isu kalimah Allah, diam pulak dia.

Secara peribadinya, SH tak heran lansung dengan apa yang dinyatakan oleh pemimpin macam dia ni. Dah jenis dasar pencacai, buat apa pun dia sanggup.

Suruh je dia sokong, dia pun angguk. Maklum la, pemimpin Parti Angguk Saja. Jadi, semua benda orang suruh buat dia pun akan sokong je la.

Dia tak de masa nak memikir pasal sentimen yang masih dirasai oleh rakyat di Malaysia ni. Yang penting bagi dia ialah untuk ikut arahan orang lain. Itu je.

Dan percaya la. Ini bukan kali pertama dan kali terakhir diorang akan buat macam tu. Sebelum ni pun diorang dah banyak kali buat. Jadi, apa bezanya dengan kali ini?

Waima kalau orang suruh diorang berbogel tengah jalan dan mengaku diorang ni bodoh pun diorang akan SOKONG jugak. Dah itu je fungsi diorang ni dalam Pakatan beb.

Dulu, orang suruh puak - puak Parti Angguk Saja tu gugurkan perjuangan Negara Islam demi untuk berkerjasama dengan DAPigs, diorang pun SOKONG.

Lepas tu, bila dah bekerjasama, diorang diminta untuk melupakan agenda menjadikan Hukum Hudud sebagai dasar perjuangan, diorang pun SOKONG.

Dan begitu lah selanjutnya. Semuanya diorang SOKONG belaka tanpa menggunakan Kepala Otak. Habis semua guna Kepala Lutut belaka.

Tu pasal la bila orang suruh diorang sokong penggunaan kalimah Allah oleh mereka yang bukan Islam, puak - puak Parti Angguk Saja ni pun SOKONG jugak. Dah jenis manusia tak de otak, memang macam tu la perangainya!!! Bodoh sampai ke sudah!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Suruh dia simpan abu mayat kominis tu dlm bilik tidur dia.... Bodoh punya manusia....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping