Ahad, Oktober 06, 2013


Malu beb!!! Kalau darah daging dan keturunan sendiri pun dia sanggup tolak dan berangan nak jadi bangsa lain, dimana letaknya maruah diri dia sebenarnya?

Buat sekian kalinya, Anak Cinabeng ni malu nak mengaku kata dia berbangsa Cina. Jadi, jangan mimpi la kalau dia nak diterima sebagai Melayu!!! Kalau dah Cinabeng DAPigs tu, tak payah nak sesak mengaku dia Melayu!!!
“Zairil yang mengaku Melayu itu hendaklah membuat ujian DNA untuk membuktikan beliau anak Howard Lim atau anak Mohd. Khir Johari!,” cabar blog cinakawkaw

Menurut blog itu, sehingga ke hari ini Zairil masih tidak mengaku bahawa beliau adalah seorang anak Cina tulen dan kemasukannya dalam DAP serta kemenangannya dalam Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) digembar-gemburkan sebagai mewakili Melayu.

“Lim Guan Eng juga berusaha menipu Hadi Awang, menipu Nik Aziz, menipu semua orang Islam bahawa ada Melayu Islam dalam CEC DAP.

“Setujukah anda Zairil melakukan DNA untuk menjawab kebodohan kita yang diperbodoh-bodohkan oleh Lim Guan Eng kononnya dia anak Melayu?.

“Apakah Kewarganegaraan Howard Lim bapa sebenar Zairil? Jika bapanya Howard ahli PAP, maka segala Rahsia negara mudah disalurkan kepada negara luar?,” soal blog itu lagi.


Kenyataan Presiden Kongres Melayu Pulau Pinang (KMPP), Rahmad Isahak dispinkan Malaysiakini dengan melaporkan Zairil bukan “Melayu Asli” kerana mempunyai darah Cina daripada sebelah ibunya.

Spin Malaysiakini itu cuba memberi maksud ‘memang benar Zairil bukan ‘Melayu Asli’ kerana hanya ibunya berbangsa Cina tetapi bapanya Allahyarham Tan Sri Mohamed Khir Johari.

Sekaligus menyembunyikan fakta sebenar bahawa kedua ibu bapa Zairil adalah berbangsa Cina dan diambil sebagai anak angkat oleh Khir Johari setelah beliau berkahwin dengan ibu Zairil.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping