Ahad, Oktober 06, 2013


Sekarang, kita benar - benar boleh gelar Si Ketua Penipu tu sebagai sesumpah atau biawak jenis 'Chameleon' yang sejati sebab dia dah berubah wajah.

Apa niat dia nak ubah wajah dia yang dah tua kerepot tu kepada wajah seorang yang memiliki hidung kembang macam orang kena penyakit resdung tahap kronik?

Itu persoalannya. Mungkin pendedahan yang dibuat oleh Bekas Pembantu Peguam Si Ketua Penipu tu mampu menjelaskannya. Cuma, kita mahu tahu, adakah benar Si Ketua Penipu tu akan terlepas lagi lepas ni? Korang fikir la sendiri!!!
Pendedahan Yuktes melalui e-mail bertarikh 2/8/2013. Saya dedahkan bagi penilaian rakan rakan blogger dan para pembaca yang telah menjadi 'pakar' dalam kes liwat Anwar vs Saiful. 

Anda semua nilai lah sendiri... Bagi saya persoalan siapa itu Yuktes amat penting bagi memastikan kita semua tidak dipermainkan oleh 'yet another spinner'.. 
Namun setakat ini pihak Anwar tidak pula ambil endah untuk menafikan atau menyerang balas pendedahan yang dibuat setakat ini.

"Gay Malaysia dengan Gay Barat"

"emel ini menunjukkan perhubungan di antara seorang pemerhati antarabangsa dengan kita (team peguam Anwar), kita dah lama tahu keputusan anwar akan bebas dan keputusan AG nak fail rayuan tapi bila dia orang fail, kita buat drama..

bukti drama :
Anwar”s lawyer Sankara Nair told The Malaysian Insider that he had not been informed by the prosecution on the filing of the appeal against Mohd Zabidin”s decision.
“I am not aware of this, we have not received anything so far, strange that it was done today, towards the end of the appeal period,” he said. - (The Malaysian Insider)
Laporan pemerhati asing itu membuatkan warga asing dan badan2 lain seperti UN, IPU dan negara asing seperti Australia dan Kanada percaya Anwar dianiyai BN (** Bukti ditempelkan dibawah dalam bentuk email dari pemerhati tsbt kepada Sankara Nair...permerhati ni member kita ;) 

Saya menyeru kementerian luar negara dan kementerian dalam negeri untuk memberi saya platform untuk menceritakan hal sebenar kepada badan2 tersebut"

Yusof yang dimaksudkan dalam email diatas adalah bekas Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden.

P.S Betul ke surat layang di Permatang Pauh itu sebenarnya disebarkan oleh Anwar sendiri sebagai langkah mengalihkan pandangan rakyat Malaysia dari pendedahan yang dibuat oleh Yuktes??
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Botox.....botox , bukti masih ada bf.....bf...?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping