Jumaat, November 08, 2013


Walaweh!!! Ini khabar angin yang sedang bertiup kencang tetapi sengaja disembunyikan oleh puak - puak DAPigs tu. Dengar kata ada ADUN diorang tengah sakit tenat.

Sebelum ini, semua orang pun tahu bahawa ADUN tu memang ada penyakit kronik. Tapi standard la. Mana ada diorang nak mengaku terang - terangan ye tak.

Jadi, bila nama diorang disenaraikan sebagai calon dalam Pilihan Raya Umum tempoh hari, ADUN tersebut dikatakan masih berdegil nak mempertahankan jawatan dia.

Itu menunjukkan yang diorang ni memang rakus nak pegang kuasa. Kalau boleh, biar la jawatan tu boleh bawak sampai dalam lubang kubur.

Kalau dah tau yang dia ada penyakit kronik, buat apa dia masih lagi sibuk nak bertanding dalam Pilihan Raya Umum tempoh hari? Kan menyusahkan orang je namanya tu?

Yang jawatankuasa CEC DAPigs tu pulak memang dah sedia bangang. Tau dah orang tua tu sakit, nak jugak letak dia calon buat apa? Tak de perikemanusiaan lansung!!!

Maka ada jugak yang menyatakan bahawa isu yang dibangkitkan oleh Si Karpal Whilchar tu sebelum ini adalah untuk memesongkan perhatian dari perkara tersebut.

Inilah hakikatnya bila kita berhadapan dengan puak - puak Pakatan Haramjadah macam DAPigs tu. Diorang ni tak mampu nak berhadapan dengan Realiti.

Punya gila kuasa sampai tahap sanggup letak calon yang ada penyakit kronik macam tu untuk menang dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Tapi apa boleh buat ye tak. Dah memang dasar diorang ni semuanya Gila Kuasa belaka, buat la apa cara pun, janji diorang boleh menang. Semuanya atas dasar nak memperjuangkan kepentingan sendiri, bukannya diorang berjuang untuk rakyat sangat pun!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Slm Bro mohon di pautkan blog MMI mahamissa.blogspot.com tq

    BalasPadam
  2. anti kominis dan DAPpigs8 November 2013 pada 2:45 PTG

    Kalau betul lah cerita ni dan mampoh lah DAPpig tu, baguis...berkuranglah seekoq ahli kominis kat bumi melaya ni....

    BalasPadam
  3. Adun tanah rata kot

    BalasPadam
  4. Dia orang ni kalau letak calon anjing pun, dia orang boleh menang gak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping